Ik heb een verlenging aangevraagd met een mobiele telefoon. Echter bleek deze niet uit voorraad leverbaar. Hierna contact gezocht met de klantenservice om de bestelling te annuleren zodat ik deze kon bestellen bij belsimpel. Zij hebben de telefoon wel op voorraad.
Geen probleem, en de verlenging zou worden vrijgegeven. Dus ik geannuleerd, en de bestelling gedaan bij belsimpel. Met dezelfde verlenging en dus gewoon bij KPN. Waarna belsimpel meldt dat er al een verlenging loopt. Ik wederom contact gezocht met de klantenservice van KPN. Na 3 medewerkers en 1,5 uur in de wacht staan had ik eindelijk iemand die mij vertelde dat het meestal maximaal 48 uur duurt tot de verlenging weer vrij is. Ik moest even wachten op een berichtje.
Inmiddels zijn we ruim 48 uur verder en nog steeds geen bericht van KPN. En dus nog steeds kan ik de telefoon niet ontvangen van belsimpel.
Graag wil ik nu weleens weten waarom dit zo lang duurt?
Een abonnement aangaan bij KPN duurt 3 minuten maar iets wat jullie op dat moment niet op voorraad hebben annuleren kost ruim drie dagen???
Ik ben al heeeeel lang klant bij jullie maar ga nu ernstig twijfelen of ik hier nog wel zo blij mee ben.
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel