Beantwoord

Gebeld door onbekende 06 nummers

  • 26 August 2016
  • 4 reacties
  • 16832 keer bekeken

Hallo,

Ik word sinds een week elke dag gebeld door verschillende 06 nummers die ik niet ken. Dit is nadat ik een keer gebeld werd met het nummer 0708509666 wat blijkbaar uit de gevangenis komt. Ik heb dit nummer opgenomen maar ik werd aangesproken met een naam die mij niet bekend is. Daarnaast werd er de volgende dag een bericht ingesproken van hetzelfde nummer of ik terug wil bellen en een dossiernummer wil opvragen.

Ook word ik anoniem gebeld en constant door die 06 nummers. Ik neem ze niet op, als ik ze vervolgens whatsapp geeft er 1 aan dat hij in Zutphen (ik woon in brabant) woont en mij niet heeft gebeld. Staat volgens hem ook niet in zijn telefoon logboek.

Kan ik deze nummers laten onderzoeken waarvan ze vandaan komen? (regio)
ik weet dat de nummers te blokkeren zijn maar er wordt elke keer met een ander 06 gebeld.

- Of ik word gestalkt door verschillende 06 nummers.
- Of mijn nummer is op een site geplaatst.
- Of er is iets anders geks aan de hand

Heeft iemand misschien tips?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 26 August 2016, 19:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik raad je aan om de nummers op te schrijven en de tijdstippen, KPN, de moderator zal de rest toelichten voor jou, ga ik vanuit.
Maar lees dit goed door, succes.
https://www.kpn.com/service/bellen/telefonische-overlast.htm
Ik raad je aan om de nummers op te schrijven en de tijdstippen, KPN, de moderator zal de rest toelichten voor jou, ga ik vanuit.
Maar lees dit goed door, succes.
https://www.kpn.com/service/bellen/telefonische-overlast.htm


Bedankt, ik wacht inderdaad nog even de moderator af. Het probleem is ook dat ik niet telkens door hetzelfde 06 nummer wordt gebeld, maar door willekeurige. Indien ik steeds anoniem gebeld wordt, kunnen ze dit dan ook uitzoeken wie het is?
Volgens mij zijn er mogelijkheden om bijvoorbeeld indien nodig een waarschuwing te geven. Zouden er verdere stappen nodig zijn ook dan verwijs ik naar de reactie namens kpn.
Men kan er achter komen welke provider o.a..
Reputatie 7
Badge +30
Welkom @Bollio073, goed dat je je verhaal op ons forum doet! Lijkt me heel vervelend dat je steeds ongewenst gebeld wordt.

Eigenlijk heeft @Dreekuh-53 je al alle informatie gegeven. De link naar onze website voor overlast is de juiste. Als we niets kunnen doen of als het om een andere reden niet ophoudt, kan ik je een nieuw nummer geven. Als je dat wilt, stuur me dan een reactie op mijn privébericht .