Beantwoord

gebeld of niet gebeld

  • 18 September 2020
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Beste KPN,

Er is een discussie dat ik gebelt zou zijn, ik ben NIET gebelt en mijn telefoon geeft niets aan ! 

Er wordt vol gehouden dat er weldegelijk grbelt is, ergens zit er iets niet ok !

Kan ik grbelt zijn kon en is mijn telefoon niet overgegaan, heeft nummer niet geregistreerd etc.

 

Mijn telefoon werkt prima ik wordt veel gebelt maar niet door betreffende ..

Graag spoedig antwoord

Bedankt

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bart_ 22 September 2020, 11:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Yvonne F ,

Mogelijk was je op het moment van bellen in een gebied waar geen dekking is van het mobiele netwerk. 

Want niet in heel Nederland heeft KPN dekking. BV bij mij thuis niet. En dan ontvang je niets met een KPN-telefoon…. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Yvonne F Welkom hier en goed dat je dit navraagt. Wellicht is de meest eenvoudige manier om jouw telefoon en de telefoon van de ‘tegenpartij’ even naast elkaar te leggen. Dan kun je laten zien dat jij op tijdstip x geen oproep hebt ontvangen, op het tijdstip dat de andere persoon je heeft gebeld. 

De verklaring kan inderdaad zijn dat je in een gebied was waar (even) geen bereik was. Een 100% sluitende verklaring is heel moeilijk te geven. 

Reputatie 7
Badge +28

@Yvonne F 

Is er al helderheid? Heeft die persoon jou inmiddels al kunnen bellen? En was het dus een eenmalig probleem? Want dan was er gewoon even tijdelijk geen bereik……...

 

 

 

Zeker geen helderheid, behalve dat persoon blijft ontkennen en zegt grbelt te hebben. Ik ben niet in gebied geweest zodat ik onbereikbaar was, was gewoon thuis ! 

En ben vaak grbelt rond datzelfde moment. 

Persoon weigert mij bewijs te geven dat er wel grbelt is, ik heb t bewijs in ieder geval wel gegeven dat ik NIET gebelt ben..

En dat is 100% zeker 

Reageer