Beantwoord

Geblokkeerd na betaling

  • 17 July 2019
  • 4 reacties
  • 102 keer bekeken

nu betalen anders word je geblokkeerd, via de sms, gisteren.
ik snel betaald
kreeg een sms met : wij hebben uw betaling ontvangen !
toch is mijn nummer geblokkeerd, deblokkeren aub
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 17 July 2019, 18:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Hener, welkom! Wat vervelend dit 😞. Hoe heb je de betaling gedaan? Via een overschrijving of acceptgiro kan dit zo'n drie werkdagen duren. Via iDeal zou het direct verwerkt moeten zijn. Dan duurt het maximaal 4 uur voordat je weer aangesloten bent. Mocht dat het geval zijn, laat je het me dan even weten? Voer ook even je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s).
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?
was binnen 1 minuut opgelost na mijn post , weet niet of dat door jou komt, maar hij doet het iig weer 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Ik had nog niets gedaan! 😉 Maar fijn om te lezen dat het weer werkt!