Beantwoord

Geboortedatum staat fout in de administratie en kan het zelf niet aanpassen

  • 7 May 2021
  • 6 reacties
  • 206 keer bekeken

Mijn geboortedatum staat verkeerd in de KPN administratie

Kan via Mijn KPN niet aanpassen

Gaarne mailadres om e. e. a. aan te passen.

Foute datum geeft problemen bij sub providers 

Vandaar

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 9 May 2021, 17:05

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedendag @Elisabeth C.M.: welkom en goed dat jij je verzoek hier neer legt.

Ik heb geen e-mailadres voor jou. Je kunt wel jouw klantgegevens (klantnummer, postcode en huisnummer en de juiste geboortedatum) vermelden in jouw Forum profiel, dan kan ik het voor je aanpassen. Geef je hier een seintje als jij je gegevens ingevuld hebt?

Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en uur 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.

Als ik niets meer van je hoor, ga ik er vanuit dat je het telefonisch gaat regelen! 

********

********

*******

Bedankt voor de reactie, adviezen en het aanpasen

Fijne zondag

Elisabeth C.M.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 4
Badge +2

Kan een forum moderator het bericht hier boven verwijderen? Ivm privé gegevens. 
 

U kan Uw gegevens bijwerken als U naar Uw profiel gaat. Daar is het mogelijk om meer privé gegevens toe te voegen die niet zichtbaar zijn voor mede forum gebruikers zoals ik (zie bericht hierboven van Shyrin_).
 

Fijne zondag! 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb de moderators een seintje gegeven, hopelijk zien ze het nog vóór “einde dienst”

Reputatie 7
Badge +16

Hartelijk dank! Dank @NielsO en @RBxx! Ik heb de gegevens wel verwijderd omdat ze anders openbaar staan!

Uw geboortedatum is bij deze aangepast! Geen dank en ook een hele fijne zondag verder! :blush:

Ik wil graag ook mijn gegevens wijzigen in mijnkpn id. Niet op het forumprofiel dus maar kpnid. Dat is mij deels gelukt. Echter wanneer ik naar privacy-instellingen (hoe kpn contact met mijop kan nemen) ga zie ik nog steeds mijn oude nummer daar staan en mijn e-mailadres die ik al bijna een jaar geleden gewijzigd heb. 

Reageer