Beantwoord

Geen 4g na overstap van vodafone naar KPN

  • 20 May 2019
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Goedemorgen,

Vanmorgen heb ik de nieuwe SIM-kaart van KPN er in gedaan, omdat ik vandaag overstap van Vodafone naar KPN. Wel meteen KPN netwerk, maar 4G lukt helaas niet.
Telefoon wel opnieuw opgestart.

Ik heb een Iphone 7. Bij tab Mobiele netwerk / mobiele datanetwerk staan geen gegevens. Zou ik daar iets handmatig moeten invullen?
icon

Beste antwoord door Marina_ 20 May 2019, 11:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Blaat76, Welkom op het forum en bij KPN! Leuk dat je de overstap hebt gemaakt. Nog leukers als alles werkt 😉 Zou je deze instellingen op je iPhone 7 willen aanpasssen? Hopelijk kun je daarna gebruik maken van ons 4G netwerk. Als dat niet het geval is, zou je dan je 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik verder uitzoeken waarom je geen verbinding krijgt met het 4G netwerk.
Opgelost na bellen met klantenservice. Ineens was de 4g er zonder zelf iets in te stellen op de telefoon.
Reputatie 7
Badge +19
Gelukkig maar @Blaat76. Mocht je t.z.t. toch nog een vraag hebben, zien we je graag weer terug op het forum. Voor nu wens ik je een fijne dag en veel plezier met je nieuwe abonnement 🙂

Reageer