Beantwoord

Geen €5,- korting op KPN mobiel abonnement?

  • 18 September 2020
  • 1 reactie
  • 401 keer bekeken

Ik heb een vraag over mijn mobiel en de bundel van telfort. Ik zou sinds mij 5 euro korting krijgen op mijn nieuwe abonnement maar heb dit tot op heden niet ontvangen

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic
topic naar juiste board verplaatst

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 September 2020, 19:38

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @snoekie1960 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw vijf euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van vijf euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden

Reageer