Beantwoord

geen activatiecode ontvangen bij mijn vervangende simkaart

  • 20 September 2021
  • 2 reacties
  • 129 keer bekeken

ik heb geen activatiecode ontvangen bij mijn vervangende simkaart. zou ik deze alsnog kunnen ontvangen?

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 21 September 2021, 12:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Sjorsv, bedankt voor jouw bericht!

Het activeren van een simkaart kan via onze website: simkaart activeren en afhankelijk van hoe en waarom je de simkaart aangevraagd hebt, heb je een activatiecode nodig voor het activeren van de simkaart. Deze code krijg je toegezonden en kun je terug vinden in jouw persoonlijke bestelomgeving (inloggen met jouw bestel,- ordernummer en postcode).

Kun je aangeven waarom er een nieuwe simkaart aangevraagd is en waar je dat gedaan hebt? Kun je de activatiecode terug vinden in je persoonlijke bestelomgeving?

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het intussen opgelost is. Anders hoor ik het graag!