Beantwoord

Geen aktiekorting te zien bij Mijn KPN

• 14 september 2017
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Oftewel: abonnement genoemd in mijn KPN komt niet overeen met abonnement in mijn contract

wij hebben in juli onze mobiele abonnementen verlengd & ik heb bij Mijn KPN gekeken welke dag dit ook alweer ingaat.
Bij mijn KPN staan nu echter de volle prijzen zonder de korting bij de bel en databundel. Waarom staat dit nieuwe bedrag niet op mijn KPN? Hoe weet ik nu of ik straks niet veel te veel ga betalen? Moet ik daarvoor echt wachten op de eerste factuur?
Ik heb voor een uitgebreidere bundel gekozen omdat de prijs daarvan verlaagd was ( 26 euro ipv 40 euro per maand). Ik wil straks echt geen 40 euro per maand gaan betalen want dit is veel te duur!
Ik vind dit erg vervelend, ik wil in Mijn KPN het juiste bedrag zien, waarom gebeurt dit niet.
icon

Beste antwoord door joss1965 14 september 2017, 08:00

In Mijn KPN staat inderdaad bij mobiele abonnementen standaard 'De vermelde prijzen zijn exclusief eventuele actiekortingen'. Waarom dat is weet ik niet (het zou het wel duidelijker maken), maar mijn ervaring is dat dit op de factuur goed komt te staan.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
In Mijn KPN staat inderdaad bij mobiele abonnementen standaard 'De vermelde prijzen zijn exclusief eventuele actiekortingen'. Waarom dat is weet ik niet (het zou het wel duidelijker maken), maar mijn ervaring is dat dit op de factuur goed komt te staan.

Reageer