Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Geen bereik in Denemarken.

Zit nu bijna 1 week in Denemarken en heb, buiten wifi om, geen bereik.
Wat gaat er fout?
Instellingen staan naar mijn weten goed.

Mvg
Leon
icon

Beste antwoord door Marina_ 10 augustus 2018, 18:12

Hi Leon, wat lastig dat je geen bereik hebt in Denemarken. Je kunt niet bellen en/of internetten? Instellingen is een breed begrip. Roaming staat aan? Welk toestel heb je, en welke APN heb je ingesteld? Zie ook het topic APN instellingen voor 4G KPN . Als je APN correct ingesteld is, zou je dan jouw gegevens willen toevoegen aan je forumprofiel? (deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Aan de hand van jouw gegevens(06- nummer) kan ik vanaf hier ook eens kijken of ik de oorzaak kan vinden.

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +12
Hi Leon, wat lastig dat je geen bereik hebt in Denemarken. Je kunt niet bellen en/of internetten? Instellingen is een breed begrip. Roaming staat aan? Welk toestel heb je, en welke APN heb je ingesteld? Zie ook het topic APN instellingen voor 4G KPN . Als je APN correct ingesteld is, zou je dan jouw gegevens willen toevoegen aan je forumprofiel? (deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Aan de hand van jouw gegevens(06- nummer) kan ik vanaf hier ook eens kijken of ik de oorzaak kan vinden.
Reputatie 7
Badge +16
Goedemorgen @Paldonki, ik begrijp dat je geen bereik zou hebben in Denemarken. Is dit inmiddels opgelost, of kan ik je hier nog bij helpen? Want dan ontvang ik graag wat gegevens van je om te kijken of we het kunnen oplossen voor je!
Reputatie 1
Net manueel de APN aangepast en de volgende instellingen werken op het Telenor netwerk in Denemarken op mijn iPhone met iOS 11.4.1:
APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs

De default instelling "internet" werkt dus niet - bij geen enkel netwerk in Denemarken...
Reputatie 7
Badge +12
Goed om te lezen dat het volgens die instellingen wel werkt. Er is inmiddels feedback ingediend over de toestelinstellingen in onze toestelhulp. Hopelijk is het z.s.m. aangepast om verwarring te voorkomen.

Reageer