Beantwoord

Geen bereik in omgeving Breda

• 2 juli 2018
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Helaas heb ik vanaf deze ochtend en tot op heden geen mobielnetwerk van KPN. Meerdere van mijn collega’s klagen over de storing. Bijzonder is dat KPN (nog) geen storing heeft gemeld in deze regio.
Kan KPN een storing in de regio Breda (postcode4804HW) bevestiging? Zo ja, is er al zicht op wanneer dit is opgelost?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Bart_ 3 juli 2018, 11:27

Voor zover ik gezien heb is er geen storing. Dat betekent natuurlijk niet dat jij geen problemen kunt ervaren. Laten we iets verder kijken. Ik heb een rijtje vragen voor je. Waar ervaar je precies problemen mee: alleen met bellen of ook met internetten? En is het op een specifieke locatie? Is dit de afgelopen tijd ontstaan, of speelt het al langer? En merk je verschil tussen binnenshuis en buitenshuis?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Martijn! Voor zover ik kan zien is er geen storing en ik heb wel weer wat verkeer op je telefoon gezien. Werkt alles inmiddels weer zoals het moet, of ondervind je nog steeds problemen?
Beste Bart, Het netwerk is erg instabiel. Ik heb vaker geen netwerk dan wel. Af en toe zie ik één streepje. Dat verklaart misschien de activiteit op mijn telefoon. Overigens klagen meerdere mensen hierover. Ligt het aan het postcode gebied?
Reputatie 7
Badge +18
Voor zover ik gezien heb is er geen storing. Dat betekent natuurlijk niet dat jij geen problemen kunt ervaren. Laten we iets verder kijken. Ik heb een rijtje vragen voor je. Waar ervaar je precies problemen mee: alleen met bellen of ook met internetten? En is het op een specifieke locatie? Is dit de afgelopen tijd ontstaan, of speelt het al langer? En merk je verschil tussen binnenshuis en buitenshuis?
Reputatie 7
Badge +18
Dag Martijn. Ik heb geen antwoord meer van je gezien. Speelt het probleem nog steeds? Ik kijk uiteraard graag mee, als dat nog nodig is!

Reageer