Beantwoord

Geen bereik in Spanje

  • 24 February 2019
  • 3 reacties
  • 218 keer bekeken

Hallo ik kom net terug uit Spanje ik was er de hele week niet te bereiken. Hij gaat gelijk naar de voicemail !!
alles werkte gewoon ik kon wel bellen internetten sms en ze konden me wel met watts app bellen FaceTime bellen!!
Alles al geprobeerd 4G uitzetten simkaart eruit terug naar begin instellingen !!
en als ik de Sim kaart in een ander toestel stop werk hij ook niet.
Nu weer thuis en het werkt weer !!!
maar over een week moet ik weer naar buitenland.!!
Hoe los ik dit op ?????

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 February 2019, 12:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo ik kom net terug uit Spanje ik was er de hele week niet te bereiken. Hij gaat gelijk naar de voicemail !!
alles werkte gewoon ik kon wel bellen internetten sms en ze konden me wel met watts app bellen FaceTime bellen!!
Alles al geprobeerd 4G uitzetten simkaart eruit terug naar begin instellingen !!
en als ik de Sim kaart in een ander toestel stop werk hij ook niet.
Nu weer thuis en het werkt weer !!!
maar over een week moet ik weer naar buitenland.!!
Hoe los ik dit op ?????
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Aart last, welkom! Was je verbonden via de wifi of via 3G/4G netwerk? Het is wel vreemd dat je niet kunt bellen maar wel kunt internetten! Goed dat je al zoveel hebt geprobeerd in ieder geval. Heb je ook geprobeerd handmatig een ander netwerk te kiezen? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Dan kijk ik of ik de oorzaak kan vinden.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet gereageerd hebt, heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.