Beantwoord

Geen bereik sinds een week

  • 16 September 2019
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Sinds 1 week is er geen bereik (alleen noodoproepen) of gaat mijn toestel op base/KPN. Door deze zeer slechte ontvangst ook geen sms ontvangst of pas na enkele minuten wanneer er weer ontvangst is. Ik woon in een grensdorp in Zeeuws-Vlaanderen. Tot een week geleden altijd goede ontvangst van KPN. Er is geen storing, zoals ik heb nagekeken. Wat wel gek is dat de andere providers Tele-2, Vodafone en T-mobile wel NL ontvangst hebben.
icon

Beste antwoord door connysuu 16 September 2019, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @connysuu, welkom! Heel vervelend! Daar zit je natuurlijk niet op te wachten 😞. Weet je of ook andere klanten van KPN dit probleem ervaren? Of ben jij de enige? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er graag verder mee. Je hebt trouwens je toestel al eens uit en weer aan gezet?
Ik heb inmiddels van KPN een sms gekregen dat er werkzaamheden zijn aan het mobiele netwerk in mijn woonplaats.
Reputatie 7
Badge +30
Ah, dat verklaart het dan! Hopelijk is het snel opgelost. Mocht je toch tegen problemen aan blijven lopen, laat je het dan weten? We helpen je graag verder.