Beantwoord

Geen factuur meer per post

  • 4 April 2019
  • 16 reacties
  • 292 keer bekeken

Ik wil graag geen facturen meer per post ontvangen van mijn mobiele abonnement, dit kan ik zo te zien niet zelf instellen online.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 October 2021, 14:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Robbie, welkom hier. Dit kan ik uiteraard voor je doen. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Beste Alex,

heb ik gedaan, kun jij het in orde maken met de huidige informatie?

Alvast bedankt voor de moeite
Reputatie 7
Badge +24
Beste Alex,

heb ik gedaan, kun jij het in orde maken met de huidige informatie?

Alvast bedankt voor de moeite


Natuurlijk, bij deze verwerkt. 🙂

goedemorgen,

 

Kan ik hier ook gebruik van maken?

Graag ontvang ik ook geen factuur meer per post.

alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +24

goedemorgen,

 

Kan ik hier ook gebruik van maken?

Graag ontvang ik ook geen factuur meer per post.

alvast bedankt.

Hi, 

Dat kan zeker. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Laat me ook even weten om welk abonnement het gaat. Mobiel of diensten thuis. :relaxed:

 

gedaan

 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik heb het voor je uitgezet. 

Willen jullie voor mij ook de factuur per post stopzetten? 

Reputatie 7
Badge +24

Willen jullie voor mij ook de factuur per post stopzetten? 

Volgens mij is dit al gedaan, klopt dit? 

Nee ik krijg de factuur nog steeds per post van mijn mobiel. Maar het is niet nodig kan alles in de app zien.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Lien, het is bij deze definitief uitgezet. 

Hartelijk dank!

Krijg nog steeds de rekening per post binnen van mobiel! Dus gaat lekker na 2 jaar. Plant jij even een boompje Alex? :relaxed:

Goedenmiddag, ik heb dezelfde vraag als hier gesteld wordt: mag de facturatie per post uit voor mijn Mobiel (eindigend op *******290)? Nadat ik al meerdere keren via 0800-0402 geprobeerd heb om het uit te laten zetten en ik inmiddels al heel lang 1,95 per maand teveel betaal voor iets wat rechtstreeks de prullenbak in gaat hoop ik dat het via deze weg wel lukt. Het is zonde van het geld, het papier en de moeite.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Dennis. Ik heb dit voor je aangepast zodat je het voortaan gratis via e-mail ontvangt. 

Hi @Dennis. Ik heb dit voor je aangepast zodat je het voortaan gratis via e-mail ontvangt. 

Dank voor de moeite Alex en hopelijk gaat het nu goed 👌