Beantwoord

Geen GSM dekking via mast in Sint-Annaland

  • 15 November 2019
  • 9 reacties
  • 150 keer bekeken

Badge +1

Dekking 4697BT

 

icon

Beste antwoord door r0n625 25 November 2019, 14:08

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +1

Op woensdag 13 november 2019 is hier een gasleiding geklapt, die de straat behoorlijk heeft beschadigd.
Sinds dat moment hebben we in Sint-Annaland geen dekking meer voor het GSM netwerk, de mast staat niet ver van de gas-lek-schade.
Vreemd, dat dit nergens op de website van KPN gemeld wordt.

Hopelijk werkt e.e.a. op korte termijn weer goed.

Sinds 3 dagen nagenoeg geen gsm bereik in Sint Annaland. Soms een paar minuten bereik en dan weer lange tijd niet. Heel frustrerend. Op postcode wordt er idd geen storing vermeld, dus ik ben bang dat er niks aan gedaan wordt.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @r0n625 en @Licht Dank voor het doen van jullie meldingen hier. Ik ga het vanzelfsprekend voor je laten nakijken. Dit soort zaken zijn uiteraard altijd snel bekend en we kunnen er vaak snel hulptroepen op af sturen. Soms duurt het repareren helaas ietsje langer, maar dat je geen melding op de website ziet betekent vanzelfsprekend niet dat er niets aan gedaan zal worden. 

Mag ik jullie beiden vragen om je KPN Forum profiel te voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Dan kan ik alles doorgeven. Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

Badge +1

De storing is inmiddels over, maar heeft wel 3 dagen geduurd.
Vreemd, dat een storing aan een netwerk, dat 24/7 gecontroleerd wordt, nergens op internet gemeld  is en ook nergens gemeld kan worden.

Gegevens zijn aangevuld!

Reputatie 7
Badge +20

Fijn om te horen dat het in elk geval weer is opgelost. Ik durf je niet met zekerheid te zeggen is waardoor het niet direct vindbaar was. Vanzelfsprekend kun je een storing altijd doorgeven, via de bekende kanalen. Graag zelfs. 

Badge +1

De vreugde was van korte duur, het signaal is weer verdwenen.
Buiten het dorp is het beter (via de mast is Sint-Maartensdijk ?), in het dorp Sint-Annaland is het en stuk slechter in in smalle straten en binnenshuis is er “geen service”.

Hopelijk wordt het nu (vandaag) goed gerepareerd………..

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @r0n625 Je topic was een klein beetje aan mijn aandacht ontglipt, ben ik bang. Hoe is de situatie nu? Is het bereik al weer zoals het moet zijn? 

Badge +1

Nog niet Bart, maar volgens informatie (die nu wel op internet staat) is er begonnen met werkzaamheden op 15 november en wordt het 26 november opgelost.
Bij elkaar dus wel een lange tijd, om onbereikbaar te zijn ……….

Reputatie 7
Badge +20

Ja, ik zie 'm nu ook terug. Men is hard aan het werk om het op te lossen. Ik hoop van harte dat je snel weer goed bereik hebt. 

Reageer