Beantwoord

Geen internet bereik in Roemenie

• 25 november 2017
  • 5 reacties
  • 357 keer bekeken

Heb geen internet bereik in Roemenie? Heb data roaming aanstaan?
icon

Beste antwoord door Koen_1 25 november 2017, 18:13

Dag @LidiaK, welkom op het forum! Lastig dat je geen dataverbinding kunt opzetten in Roemenië! Heb je de mogelijkheid om handmatig een ander netwerk te selecteren op je toestel? Kun je als dit geen verbetering brengt controleren of je APN ingesteld is op portalmmm.nl? Als het probleem blijft bestaan ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht . Ik help je dan verder!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Dag @LidiaK, welkom op het forum! Lastig dat je geen dataverbinding kunt opzetten in Roemenië! Heb je de mogelijkheid om handmatig een ander netwerk te selecteren op je toestel? Kun je als dit geen verbetering brengt controleren of je APN ingesteld is op portalmmm.nl? Als het probleem blijft bestaan ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht . Ik help je dan verder!
Heb netwerk geselecteerd en omgezet naar genoemde APN. Volgens mij is het nu opgelost!

Dank je wel @Koen
Reputatie 7
Badge +21
Fijn @LidiaK, dat is goed om te lezen! Bedankt voor je terugkoppeling. Als er in de toekomst weer een keer iets is weet je ons te vinden 🙂
Zeker weten @Koen, bedankt voor de snelle hulp, groetjes vanuit Sibiu
Reputatie 7
Ik ben een maand geleden in (het Hongaarse deel van) Roemenië geweest en had daar ook niet overal voldoende bereik, maar meestal ook wel (H+ of 4G). Roaming werkt prima!

Reageer