Beantwoord

Geen korting bij verlenging van mobiele abonnement

• 13 december 2018
  • 1 reactie
  • 160 keer bekeken

Hoera!! Ik mag weer voor de zoveelste keer mijn mobiele abonnement bij KPN verlengen. Ik ben al dik 10 jaar een vaste en tevreden klant en heb in al die jaren geen enkele keer om korting gevraagd. Bel ik een keer met de klantenservice van KPN om mijn eventuele nieuwe abonnement te verlengen met korting. Er is gewoon niets maar dan ook niets mogelijk!! Hoe kan dat?
En nee, ik heb geen internet/tv van KPN en die hoef ik ook niet, omdat ik daar tevreden over ben. Dus die standaard korting wil ik niet.
Ik zit nu nog harder over na te denken om over te gaan stappen naar een andere provider, ook al was ik altijd zeer tevreden over KPN.
icon

Beste antwoord door Erik_ 16 december 2018, 15:21

Hallo Sander, welkom op het forum! Goed om te lezen dat je tevreden bent, dat is altijd leuk om te horen :)

Wat kortingen betreft, omdat een verlenging in de basis niets anders is dan een nieuw abonnement afsluiten, alleen dan met behoud van je nummer, geldt daarvoor dezelfde actiekorting die helemaal nieuwe klanten krijgen. Deze kortingen zijn degenen zoals ze op de website vermeld staan. Jammer te horen dat deze niet aansluiten bij je verwachting, maar helaas kan ik daar niets aan veranderen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Sander, welkom op het forum! Goed om te lezen dat je tevreden bent, dat is altijd leuk om te horen :)

Wat kortingen betreft, omdat een verlenging in de basis niets anders is dan een nieuw abonnement afsluiten, alleen dan met behoud van je nummer, geldt daarvoor dezelfde actiekorting die helemaal nieuwe klanten krijgen. Deze kortingen zijn degenen zoals ze op de website vermeld staan. Jammer te horen dat deze niet aansluiten bij je verwachting, maar helaas kan ik daar niets aan veranderen.

Reageer