Beantwoord

Geen korting op de factuur, wel afgesproken

  • 22 January 2020
  • 10 reacties
  • 126 keer bekeken

Ik zie nu net mijn factuur en ook bij mij is 

de korting niet afgehaald . Zeer tot zeer verbaasd…. niet. Hier was ik al bang voor van Telfort naar KPN

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 30 January 2020, 14:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Mocca, welkom op her forum. 

Help me een beetje op weg. Wat was er afgesproken precies? Om welke korting gaat het?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan ga ik voor je bezig. :relaxed:

Goedemiddag , ik zou op twee mobiele abonnementen 5 euro elk korting krijgen omdat ik van Telfort naar KPN ga maar Sim niet gebeurd . Na een telefoontje naar KPN bleek dat ik iets moest aanzetten bij Telfort om

recht te hebben op de korting 

Reputatie 7
Badge +24

Dat is duidelijk, maar zou je alsnog je profiel willen invullen met je gegevens? Dan kan ik nakijken wat er precies aan de hand is. 

Blijft dat privé??

Reputatie 7
Badge +24

Ja, alleen jij, ik en andere KPN moderators op het forum kunnen dit zien. Reguliere leden zeker niet. 

Heb ik het goed dat je zelf van Telfort mobiel naar KPN bent overgestapt 

Wat moet ik precies melden? Ik hoor graag van jullie 

Reputatie 7
Badge +24

Wat moet ik precies melden? Ik hoor graag van jullie 

Je postcode en huisnummer en je mobiele nummers onder 'Persoonlijke opmerkingen’ hier invullen. Daarna opslaan en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan.

Is het misschien een idee om even met ons te bellen? KPN: 0800 0402.

 

Doe

ik!

Reputatie 7
Badge +24

Nog niet gedaan. :(