Beantwoord

Geen melding van voicemail in telefoonapp

  • 16 April 2019
  • 12 reacties
  • 2589 keer bekeken

begin dit jaar binnen KPN overgestapt van zakelijk naar privé abo. Voorheen ontving ik als er een voicemail was een melding in de telefoonapp. Dan klikte ik op het voicemail bericht en kon ik direct luisteren.

nu ontvang ik enkel een sms bericht dat er een voicemailbericht is. Moet ik zelf 1233 bellen en verschijnt er geen melding in de app.

dit is zeer onprettig! Is er een oplossing?
icon

Beste antwoord door Mul-Ri 25 April 2019, 09:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Je geeft niet aan of dit op een Apple of een Android telefoon is. Ik ga even van Android aangezien het bij Iphone niet met een app werkt.
In dat geval denk ik dat het genoeg zou moeten zijn om de VM app geheel te verwijderen van je telefoon en daarna opnieuw te downloaden en te installeren. Of had je dat al geprobeerd?
Is met iPhone. Zoals je ziet is laatste melding in december geweest....

Waar ik voorheen met m’n vorige abo altijd een melding kreeg in de telefoon app (zoals op de foto in de mail app) krijg ik dat nu niet meer en ontvang ik enkel een sms bericht met melding dat ik een voicemail heb. Kan ook niet meer vanuit de voicemail functie van de telefoon app direct de voicemail afluisteren maar moet zelf voicemail bellen.

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Mul-Ri, welkom! Ik heb dit vorige week ook al eens gezien bij iemand, heel vreemd! Graag zoek ik het verder voor je uit. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummmer en 06-nummer? Dan geef ik je gegevens door aan onze technische dienst. Nog even voor de zekerheid: heb je de meest recente versie van de app? En welk model en type iPhone gebruik je?
Alles ingevuld. Gebruik iPhone x
Reputatie 7
Badge +30
Dank! Ik heb een ticket aangemaakt voor onze technische dienst en zij laten binnen 5 werkdagen iets van zich horen. Hopelijk is het snel opgelost!
Beste KPN,

Vandaag telefonisch een oplossing doorgekregen mbt mijn ‘probleem’.
Helaas heeft het versturen van de sms naar het door u doorgegeven nummer met bijbehorende tekst niet geholpen.

Graag zie ik uw reactie tegemoet.
Bij het testen van de oplossing (ook na herstarten vd telefoon) krijg ik nu geen enkele melding meer. Niet via bericht/sms maar ook niet als notificatie vanuit de app. De oplossing heeft er nu dus voor gezorgd dat ik helemaal niet meer op de hoogte wordt gesteld van een voicemail bericht....
Zojuist weer getest. Werkt nu wel.

Dus hierbij dank voor de oplossing!
Reputatie 7
Badge +30
Positief bericht uiteindelijk! Hebben mijn collega's ook gezegd wat ze gedaan hebben? Daar ben ik dan weer benieuwd naar 😉. Hopelijk is het nu definitief opgelost voor je!
Een bericht/sms sturen naar nummer 121 meld de tekst in hoofdletters in het bericht: STATE
Reputatie 7
Badge +30
Top!