Geen netwerk met mijn nieuwe toestel

• 29 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 145 keer bekeken

Goedeavond, Ik heb gister een mijn Hi abbo verlengd bij KPN. Daarbij een samsung s6 mogen verkrijgen helemaal top, pakketje afgeleverd een dag daarna super service. Helaas zat er geen Nano simkaart bij... helaas kan gebeuren. Ik naar de winkel en een kaartje aangervraagd, ook allemaal gelukt. Dus alles compleet. Nu heb ik alle stappen gevolgd betrefd het toestel in gebruik nemen. Het toestel herkend de simkaart, standaard code gedaan. Helaas geen netwerk. Nogmaals netwerkoperator gezocht NL KPN ook geen succes. Heb Wifi aangezet en vervolgens naar KPNsimskaartactiveren gegaan. Alles netjes in gevuld met de bijgeleverde code. Kreeg ik een foutmelding dat deze simkaart niet bestaat danwel niet de juiste code is ingevoerd. Wat moet ik doen?

Ik weet dat t een lang verhaal is mijn excuses, Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen

Mvg, Sebas

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Goedemorgen,

Nu heb ik er niet heel veel verstand van, maar het klinkt alsof je simkaart nog niet geactiveerd is. Het lijkt mij verstandig om even KPN te bellen 0800-0402 of even via twitter de vraag te stellen. Hopelijk kunnen zij je helpen.

Dennis

Goedemorgen, Dennis

Klopt helemaal, KPN is vergeten de simkaart te activeren. Vandaar kon ik het ook niet zelf doen.

Bedankt voor je tip

Mvg, Sebas
Reputatie 7
Badge +28
Hallo Sebastiaan,

Welkom op het forum! Wat onhandig dat de nieuwe simkaart niet gelijk werkte. Is het, na de tip van Dennis, gelukt om de simkaart geactiveerd te krijgen?

Reageer