Beantwoord

Geen nieuwe SIM-kaart bij verlenging abonnement

• 18 april 2016
  • 3 reacties
  • 628 keer bekeken

Hallo,

Ik heb afgelopen weekend mijn abonnement verlengd en ik kreeg dus vandaag een nieuwe samsung galaxy s6 binnen. Er zit echter geen nieuwe SIM-kaart bij, terwijl er wel een brief bij zit dat er in het pakket een KPN SIM-kaart zou moeten zitten. Mijn oude SIM-kaart (nog van Hi) past niet in de nieuwe telefoon. Had ik apart een nieuwe SIM erbij moeten bestellen of is er iets fout gegaan bij het inpakken van mijn pakketje? 

Met vriendelijke groet,

Teun

icon

Beste antwoord door Joran 19 april 2016, 17:15

Dag , welkom op het forum! Vervelend dat de simkaart niet is meegestuurd.

Via MijnKPN (of via ons) kan het tot 5 dagen duren voor een nieuwe simkaart bij jou thuis is. Ik wil je daarom adviseren naar een KPN winkel in de buurt te gaan. Dan kun je direct een 3-in-1 simkaart meekrijgen die in elk toestel past. Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hoi Teun,

Maak je geen zorgen, via de mijnKPN site kan je gratis een nieuwe simkaart bestellen

Linkje:

https://mijn.kpn.com/#/service/simkaart/aanvragen

Reputatie 2
Badge +3
Hoi hoi

Volgens mij je hebt nu een Micro-Simkaart nodig, 

Jouw eigen kaartje dat niet in nieuwe mobiel past kan je ook gewoon naar dichtbij-zijnde mobiel-zaak toe gaan en laten aanpassen oftewel bijknippen zodat die in die nieuwe SGs6 kan ..

MAAR je kan dat zelf ook ( net zoals ik ! ) absoluut nauwkeurig zonder fout met een klik ( KNIP-klik ! 😃 ) doen, ALS je daarvoor bestemde betreffende SIM-kaartje tang koopt ... enz..

En bijv. zo een universele SIM-knip-tangetje slechts 12€ kost, maar heb je hier en daar veel goedkopere ook ... ==>> kijk even HIER !

SIM-knippen !.jpg

:manembarrassed:Oepssss 😠 NU pas zie ik dat die van vorige jaar oude een topic is ? ! :$

Reputatie 7
Badge +28
Dag , welkom op het forum! Vervelend dat de simkaart niet is meegestuurd.

Via MijnKPN (of via ons) kan het tot 5 dagen duren voor een nieuwe simkaart bij jou thuis is. Ik wil je daarom adviseren naar een KPN winkel in de buurt te gaan. Dan kun je direct een 3-in-1 simkaart meekrijgen die in elk toestel past. Excuses voor het ongemak!

Reageer