Beantwoord

Geen nieuwe simkaart ontvangen

  • 3 January 2019
  • 2 reacties
  • 124 keer bekeken

Goedenavond,

Na te zijn overgestapt op KPN heb ik heel snel een nieuwe mobiel ontvangen maar geen nieuwe SIM kaart. Nu kan ik deze niet online aanvragen en na te bellen met de klantenservice krijg ik op een andere mobiel een smsje met een link naar het FAQ van KPN.
Kan ik in de winkel wel een vervangende SIM kaart krijgen of moet dit via een andere weg?
icon

Beste antwoord door Susan_ 4 January 2019, 21:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Roel, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Wat raar dat je alleen een toestel hebt ontvangen, normaal gesproken zit hier een simkaart bij! Om een nieuwe simkaart te ontvangen, dien je een verificatie te doorlopen. Indien het nummer nog niet bij KPN actief is, wordt dat lastig. Je kan in een KPN winkel op basis van je gegevens een simkaart aanvragen, maar wil dat de komende dagen niet lukken dan help ik je ook graag verder. Vul in dat geval jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen). Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Reputatie 7
Badge +21
@Roel G., ik heb helaas geen reactie meer ontvangen. Ik ga er vanuit dat jouw probleem opgelost is. Heb ik het mis, dan weet je me te vinden en help ik je alsnog graag verder!

Reageer