Beantwoord

Geen reactie op klacht

  • 9 May 2021
  • 8 reacties
  • 135 keer bekeken

Ik wil ook een klacht indienen!! KPN telefonische helpdesk kan niks, betalingen worden teruggeboekt en vervolgens worden kosten in rekening gebracht wegens 3 weken te late betaling. Schriftelijke klachten worden niet beantwoord door KPN Rotterdam en de website verstuurt geen klachten dus …. via de Ombudsman dan maar??? 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart_ 14 May 2021, 10:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Dat KPN niet werkt en zeker zo min mogelijk werkt dat is wel duidelijk voor iedereen die een klacht heeft. Dat KPN de klacht niet wil oplossen ook, want dan moeten ze gaan werken.. Beetje vicieuze cirkel

KPN …. zorg eens dat je gewoon je werk doet. .

Reputatie 6
Badge +7

Eenzijdig verhaaltje waar we weinig mee kunnen helaas.

 

 

Slimmerik hoeft er ook niks mee, KPN wel.

Inmiddels heeft RADAR -je kent ze wel van de Televisie- een en ander al opgepakt vanwege de veelheid van klachten..en het adres gepubliceerd.
KPN Mobiel zit fysiek in Rotterdam maar het postadres is veranderd naar
KPN, Postbus 30.000m 2500 GA Den Haag. 
Kijk, dáár heb je tenminste iets aan ;-) . 

Reputatie 7
Badge +12

Heyhoi, je hebt een klacht en zit op het forum. Kunnen wij misschien iets voor je betekenen? Verder heb je een klacht per post naar kpn Rotterdam, gestuurd heb je deze naar ons kantoor gestuurd of naar een winkel?

Heb zelf een tijd bij KPN XL winkel gewerkt, hier hebben ze medewerkers genaamd service experts, dit zijn klantenservice medewerkers / klachten behandelaars. Je zou een keertje langs kunnen gaan, dan heb je een gezicht voor je en dan kan je samen tot een gepaste oplossing komen.

Nogmaals, je beschrijft je klacht hier niet dus kan niet garanderen dat dit een goede oplossing voor je is.

Ik_Hussel, dank voor je reactie. Die winkels dacht ikzelf ook aan. Moet ik wel kunne combineren met werk. En aangezien ik veel in datacenters werk zonder bereik is bellen onmogelijk en zal het ergens in een vroege ochtend moeten.
Het service centre kan alleen een riedeltje oplezen en niks doen., op mijn brief kreeg ik geen antwoord en de betalingen worden gewoon teruggestort snap jij de kpn nog? Daarna brengen vervolgens wel kosten wegens te late betalingen in rekening! Die rekening alleen betaald kan worden doro het aanvragen van een nieuwe Ideal link...ja ja . het gaat gruwelijk mis.en mijn irritatiedrempel loopt enkel op. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @georgek1 Van harte welkom hier op het kpn forum en goed om te lezen dat je al een goede tip hebt gekregen. 

Het kpn forum is erop gericht dat onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen met tips en advies. Medewerkers van kpn zoals ik, moderators, begeleiden deze gesprekken en zorgen dat alle informatie goed vindbaar is, zodat iemand anders er ook iets aan heeft. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk met je meedenken. 

Als je een vraag of een klacht hebt ben je meer dan welkom om dat hier toe te lichten. Zoals je ziet krijg je al snel reacties van mensen die graag met je meedenken. We hebben overigens verschillende manieren waarop je met ons in contact kunt komen: via de telefoon (0800-0402), via de social media-kanalen en via de chat op de website is onze klantenservice volop bereikbaar en heb je snel en persoonlijk contact. 

Hier kun je zogezegd ook je verhaal kwijt, al loopt dat dus in het openbaar via dit topic. Het is mij echter niet volledig duidelijk wat er nu precies speelt. Kun je iets meer toelichting geven over waar je precies tegenaan loopt? 

 

Dag Bart,eigenlijk ligt het heel simpel.
Bij het aangaan van mijn abo geef ik aan dat mijn inkomen pas rond de 8e van elke maand op de rekening wordt bijgeschreven.

De facturen zijn van de 17e en de incasso vindt plaats rond de 26e, dan staat er geen geld op de rekening en wordt er gestorneerd.

Vervolgens wordt er rond de 8ste (van de maand erop) door mij handmatig betaald onder vermelding van het factuur en klantnummer op het rekeningnummer wat op de factuur staat.
Ik krijg een week later dat geld terug op mijn rekening. En daarna een aanmaning met 35 euro extra kosten. Dat herhaald zich al maanden zo en wordt structureel niet opgelost door KPN. Dus inmiddels heb ik op een abootje van 20 euro over 10 maanden al ruim 300 euro aan extra kosten betaald. Snap je de boosheid??

En als je e reacties op het forum leest ben ik de enige niet. KPN verdient meer aan de incassos-sytematiek dan aan de dienstverlening!

 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @georgek1 Ik snap uiteraard dat je niet zit te wachten op herinneringskosten en aanmaningen. Echter, ik kan er niet omheen dat facturen nu eenmaal binnen een bepaalde termijn voldaan moeten zijn. Als dat niet het geval is -om wat voor reden ook- kunnen er herinneringskosten in rekening worden gebracht.  

We bieden echter welde mogelijkheid om de incassodatum van je factuur aan te passen: dat kan via onze website, maar uiteraard kun je ook even contact opnemen met de klantenservice. Die mogelijkheid hebben we speciaal in het leven geroepen om dit soort situaties te vermijden.