Beantwoord

Geen reactie teruggavekosten

  • 26 March 2020
  • 5 reacties
  • 148 keer bekeken

Goedemiddag,

Er staat sinds 2013 een abonnement aan mijn naam gekoppeld. Ik heb hier in 2016 meerdere keren over gebeld om dit op te laten zeggen, maar dit is ondanks toezegging nooit gebeurd en KPN zegt hier geen notitie van te hebben. Ik ben zelf niet de rekeninghouder maar het staat wel op mijn naam. 

Nu kwam ik er laatst met de rekeninghouder achter dat er maandelijks nog steeds een absurd hoog bedrag wordt afgeschreven voor KPN. Dit ligt deels aan het feit dat er sinds 2015 (de einddatum van het contract), dus nog steeds kosten worden doorberekend van dat abonnement en toestel van 2013 wat zou zijn opgezegd. Er worden dus sinds 2013 ook toestelkosten aangeslagen. Ik heb hierover een klacht ingediend in een KPN-winkel, het enige wat ik sindsdien heb ontvangen is een telefooncontact dat het abonnement zou worden opgezegd en dat er nog ‘zou worden teruggebeld na onderhandeling over de restitutie’. Ik ben nooit teruggebeld, en na een korte check bleek het abonnement nog steeds door te lopen, dus heb ik zelf maar weer contact op genomen met KPN. Die gaf aan dat ik dezelfde dag nog zou worden teruggebeld om het formulier voor teruggave toestelkosten door te voeren. We zijn nu 4 dagen verder en ik heb nog steeds niets gehoord, dus nu probeer ik het maar op deze manier. Het is ongelooflijk hoeveel hier fout is gegaan en vooralsnog lijkt KPN te weigeren om een oplossing te willen aandragen, wat alles nog schandaliger maakt. Is er iemand die me kan helpen met een nette afhandeling?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 31 March 2020, 08:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Deldik, welkom! Wat ontzettend rot dit! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, betreffende 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik graag met je mee. 

Hoi @Marcia_, ik heb het profiel aangevuld, als het goed is staat alle nodige informatie er nu in.

Reputatie 7
Badge +30

Yes, bedankt! Ik zie dat je inderdaad contact hebt gehad, maar dat er nog geen reactie is geweest naar aanleiding van het betreffende toestelformulier. Ik weet niet zeker waarom dit is, bijvoorbeeld omdat er een achterstand is of omdat mijn collega's het drukker dan normaal hebben i.v.m. het Corona virus. Daarom heb ik nogmaals het formulier ingevuld en je moet binnen 5 werkdagen een reactie krijgen. Laat je me nog even weten of het allemaal gelukt is? Anders ga ik er opnieuw achteraan voor je.

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat er inmiddels contact geweest is en dat je een bedrag terugkrijgt. Heel fijn om te zien! Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

 Bedankt Marcia!Â