Om tot een oplossing te komen is het inderdaad goed om wat meer informatie van je te krijgen. Hierbij een uitleg over roamingen een uitleg over hoe je jouw toestel klaar maakt voor gebruik in het buitenland. Ik neem aan dat je het toestel al eens opnieuw hebt opgestart, maar mocht je dat niet hebben gedaan dan zou ik dat ook willen adviseren. Wanneer dit allemaal niet helpt, en je ook handmatig geen verbinding kunt maken met de beschikbare netwerken, dan ontvang ik graag je mobiele nummer en postcode/huisnummer in een privé-bericht. Wil je dan ook vermelden in welk land je precies bent en van welk toestel je gebruik maakt? Mocht het nodig zijn, dan kan ik ook eventueel uitzoeken met welke providers wij een roamingovereenkomst hebben afgesloten.
Beste KPN hoe kom ik er achter of m'n abo op m'n iPad ook buitenlanddekking heeft. Krijg nu continu GEEN SERVICE ook bij handmatig selecteren netwerk in Frankrijk. BVD
Dus je hebt een mobiel internetabonnement van KPN op de ipad? Dan kan je wel internetten in het buitenland.
Heb je een EU-bundel geactiveerd? Is wellicht verstandig i.v.m. de kosten. Dan moet je gewoon kunnen internetten mits je bereik hebt. Zorg wel dat de instellingen kloppen. Dataroaming moet aan staan, en EU-internet moet uit staan. De APN instelling kan je het beste dan ook controleren. De juiste is: portalmmm.nl
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.