Geen service in buitenland

• 23 januari 2016
  • 6 reacties
  • 313 keer bekeken

Mobiel maakt geen contact. Met geen enkel netwer.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hoe lang speelt dit probleem zich voor?
Reputatie 7
Badge +30
Welke telefoon heb je? Welk land ben je?
Reputatie 5
Badge +6
Om tot een oplossing te komen is het inderdaad goed om wat meer informatie van je te krijgen. Hierbij een uitleg over roaming en een uitleg over hoe je jouw toestel klaar maakt voor gebruik in het buitenland. Ik neem aan dat je het toestel al eens opnieuw hebt opgestart, maar mocht je dat niet hebben gedaan dan zou ik dat ook willen adviseren. Wanneer dit allemaal niet helpt, en je ook handmatig geen verbinding kunt maken met de beschikbare netwerken, dan ontvang ik graag je mobiele nummer en postcode/huisnummer in een privé-bericht. Wil je dan ook vermelden in welk land je precies bent en van welk toestel je gebruik maakt? Mocht het nodig zijn, dan kan ik ook eventueel uitzoeken met welke providers wij een roamingovereenkomst hebben afgesloten. 

Beste KPN hoe kom ik er achter of m'n abo op m'n iPad ook buitenlanddekking heeft. Krijg nu continu GEEN SERVICE ook bij handmatig selecteren netwerk in Frankrijk. BVD
Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum . Goede vraag!

Dus je hebt een mobiel internetabonnement van KPN op de ipad? Dan kan je wel internetten in het buitenland.

Heb je een EU-bundel geactiveerd? Is wellicht verstandig i.v.m. de kosten. Dan moet je gewoon kunnen internetten mits je bereik hebt. Zorg wel dat de instellingen kloppen. Dataroaming moet aan staan, en EU-internet moet uit staan. De APN instelling kan je het beste dan ook controleren. De juiste is: portalmmm.nl

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +24
, ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het probleem via een andere weg hebt opgelost. 

Als je toch nog vragen hebt weet je ons te vinden!

Reageer