Beantwoord

Geen service in het buitenland

• 6 juli 2016
  • 3 reacties
  • 181 keer bekeken

Ik heb weer eens geen service in het buitenland.
Op dit moment in Kuala Lumpur en al de hele dag geen service.
Graag hulp, aangezien ik allerlei belangrijke zakelijke telefoontjes misloop.
icon

Beste antwoord door Cindy_ 6 juli 2016, 12:37

Harstikke lastig @jarl! Als je handmatig zoekt naar een netwerk in je telefoon, zie je dan een netwerk verschijnen dat je kunt selecteren? In het buitenland hebben we zelf geen netwerk. Hierover maken we afspraken met buitenlandse providers en met sommige landen hebben we die niet. Ik zit nu even te zoeken, maar zie Kuala Lumpur er niet tussen staan. Als je handmatig geen netwerk kunt selecteren, dan kan ik je helaas niet verder helpen. Laat je het me weten? Als je wel handmatig netwerk ziet, dan kijken we daar verder naar.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Harstikke lastig @jarl! Als je handmatig zoekt naar een netwerk in je telefoon, zie je dan een netwerk verschijnen dat je kunt selecteren? In het buitenland hebben we zelf geen netwerk. Hierover maken we afspraken met buitenlandse providers en met sommige landen hebben we die niet. Ik zit nu even te zoeken, maar zie Kuala Lumpur er niet tussen staan. Als je handmatig geen netwerk kunt selecteren, dan kan ik je helaas niet verder helpen. Laat je het me weten? Als je wel handmatig netwerk ziet, dan kijken we daar verder naar.
Reputatie 7
Badge +15
Staat roaming aan in je toestel? Als dit uit staat dan kan je geen verbinding maken met buitelandse netwerken.

https://www.kpn.com/prive/mobiel/informatie/buitenland-roaming/telefooninstellingen.htm
Reputatie 7
Badge +23
Een goede toevoeging Sjors, dank je!

Reageer