Beantwoord

Geen service in het buitenland

  • 18 July 2019
  • 1 reactie
  • 161 keer bekeken

Hi, ik heb precies hetzelfde probleem. Heb een sim-kaartje van KPN en dan wel Simyo voor mobiele data. Zodra ik in het buitenland ben, ook in Europa, heb ik geen service. Staat linksboven in scherm ‘geen service’. Dan kan je natuurlijk helemaal niks. Hoe kan ik dit oplossen? ik ga al in 4 dagen op vakantie. Alvast bedankt!

Admin: Bericht afgesplitst van Geen service in het buitenland
icon

Beste antwoord door Joran 18 July 2019, 14:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Charelle! Het is mogelijk dat er (vroeger) een blokkade is ingesteld voor roamen in het buitenland. Sinds de nieuwe roaming regels is dat binnen de EU niet meer nodig. Als je bij Simyo zit kun je het best contact met hun opnemen, wij kunnen de instellingen van Simyo klanten niet controleren. Zie deze pagina voor tips en hoe je contact kunt opnemen met Simyo: Ik zit in het buitenland en ik kan niet bellen - Simyo

Reageer