Beantwoord

Geen service in Indonesie URGENT

  • 18 July 2019
  • 5 reacties
  • 187 keer bekeken

Ik ben in Indonesie met mijn Samsung 7 en uitgebreid abonnement van KPN en kan geen verbinding krijgen met enig mobiel netwerk. Mijn dochter met een Iphone 6s en een super goedkoop abonnement van Ben.nl heeft geen enkel probleem. Bijzonder frustrerend en heel lastig omdat ik niets kan. Ik ben ondernemer en moet dringend betalingen doen. Kunnen jullie met spoed helpen. Hartelijk dank, Alexandra
icon

Beste antwoord door Tycha 18 July 2019, 20:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@Pinkeltje69

Zou je dan de volgende dingen willen checken?

- Zorg dat (data)roaming aan staat in het toestel
- Controleer de APN. Dat zou 'internet' of eventueel 'portalmmm.nl' moeten zijn
- Herstart je toestel een keer
- verbind handmatig met een ander beschikbaar netwerk (i.p.v. automatisch)

Er is ook een handige site Toestelhulp
Allemaal gedaan en geen succes. Ik blijf krijgen: niet aangemeld bij netwerk
Reputatie 7
Badge +11
Zet 4G uit, controleer of 3G wél werkt.

Mocht dat ook niet helpen,
Zou je jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)

Dan kan een moderator je beter helpen.
10 minuten uit en weer aan heet gek genoeg de truc gedaan! Dank voor je tips tycha 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Pinkeltje69 Wat goed om te zien dat @Tycha je direct heeft geholpen! Soms gaat er net iets mis met de aanmelding op een ander netwerk. Door een herstart forceer je in feite een nieuwe aanmelding en vaak helpt dat.

Reageer