Beantwoord

Geen simkaart ontvangen bij nieuw abonnement

  • 19 September 2019
  • 9 reacties
  • 244 keer bekeken

Hallo, vorige week overgestapt van Telfort-mobiel naar KPN-mobiel. Tot op heden nog geen nieuwe simkaart ontvangen. Hoe voorkom ik dat deze wel wordt geactiveerd door KPN, zoals zij in hun herinneringsmail aangeven.
icon

Beste antwoord door Tersteeg 22 September 2019, 15:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Tersteeg, welkom op het forum.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hi Alex,

Gegevens aangevuld.
Hi Tersteeg, welkom op het forum.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?


Hi Alex, dank voor je reactie. Ik heb mijn profiel inmiddels aangevuld.
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, heb jij wel de e-mail van ons ontvangen met de activatiecode? Zou je mij die in een privébericht willen sturen? Dan stuur ik opnieuw een simkaart op. Het mailtje is gestuurd naar *****teeg@telfort.nl
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel voor de code. Ik heb een nieuwe voor je besteld en de andere geannuleerd. Met een beetje geluk zal het morgen worden bezorgd. 🙂
Dankjewel voor de code. Ik heb een nieuwe voor je besteld en de andere geannuleerd. Met een beetje geluk zal het morgen worden bezorgd. :)

befankt voor de snelle service. Ik wacht de post even af 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan, is onderweg! Laat je nog even weten of het is gelukt na het weekend?
Graag gedaan, is onderweg! Laat je nog even weten of het is gelukt na het weekend?

nieuwe simkaart ontvangen en met succes geactiveerd. Nogmaals dank.
Reputatie 7
Badge +24

Graag gedaan, is onderweg! Laat je nog even weten of het is gelukt na het weekend?nieuwe simkaart ontvangen en met succes geactiveerd. Nogmaals dank.


Top! Fijn om te lezen. Je weet me te vinden mocht je me nodig hebben. 🙂