Beantwoord

Geen simkaart ontvangen (Kids sim)

  • 8 December 2019
  • 6 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik heb een kids Sim besteld. Ik heb al een activatiecode gekregen per sms bericht. Ik heb echter geen simkaart ontvangen. Ik heb nummerbehoud aangevraagd. Het abonnement gaat pas 2-1-2020 in. Kunnen jullie dit in orde maken? 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 10 December 2019, 12:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Babette Tammer, welkom! Wanneer heb je de bestelling gedaan? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Wil je daarnaast het betreffende 06-nummer onder ‘persoonlijke opmerkingen’ zetten? Dan kijk ik met je mee. 

Hallo, 

 

ik heb maandag 2-12 de bestelling gedaan, telefonisch. Ik heb mijn profiel aangevuld.  

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat die inderdaad wel gewoon verstuurd is! Je kunt via onze website eenmalig een nieuwe simkaart aanvragen, dat zou ik gewoon doen :-). Je hebt de activatiecode wel, dus dat zou helemaal in orde moeten komen. 

Hij geeft aan dat de bestelcode niet goed is.  Ik gebruik het nummer uit de mail. Begint met letters en dan cijfers

 

Reputatie 7
Badge +30

Vreemd! Mij lukte het wel, dus ik heb bij dezen een nieuwe voor je aangevraagd ;-). Laat je het nog even weten of het allemaal gelukt is?

Doe ik.  Bedankt voor de hulp.