Beantwoord

Geen sms bij wachtwoord vergeten

• 14 januari 2014
  • 3 reacties
  • 3224 keer bekeken

Ik krijg geen sms wanneer ik mijn wachtwoord voor Mijn KPN wil opvragen omdat ik niet kan inloggen. Via twitter krijg ik een reactie dat het wel zou moeten werken. 

Als het wel werkt, dan zou ik natuurlijk geen bericht sturen. Ik heb inmiddels 4 tweets gestuurd en krijg hier maar geen reactie op. Alleen op mijn eerste bericht. Het lijkt mij niet dat er 36 uur tussen moet zitten voordat ik weer een reactie krijg. Vorige keer ben ik via Facebook fantastisch geholpen. Maar ja, toen wilde ik verlengen en kreeg toen natuurlijk wel gehoor en alle medewerking die nodig was. 

Graag wil ik gewoon mijn facturen per post ontvangen want digitaal gaat het klaarblijkelijk niet. En als ik dan niet de ondersteuning krijg die ik nodig heb ben ik er gauw klaar mee. 

icon

Beste antwoord door Shugosha 15 januari 2014, 08:25

Na de koppeling van het mobiele nummer heeft u opnieuw de mogelijkheid om de nota's in te zien tot 12 maanden terug.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Mocht de optie van het wachtwoord vergeten niet werken dan is er altijd de mogelijkheid om een nieuw account te registreren (https://www.kpn.com/prive/registreren.htm ) en daar opnieuw het mobiele nummer aan te koppelen.

Kan ik daarna mijn facturen van de afgelopen periode nog inzien? 

Reputatie 7
Badge +12
Na de koppeling van het mobiele nummer heeft u opnieuw de mogelijkheid om de nota's in te zien tot 12 maanden terug.

Reageer