Hallo
Sinds eerste kersdag kan ik mijn prepay toestel niet meer gebruiken omdat er een probleem is met het netwerk van HI en KPN in Nootdorp. Ik bel iedere dag, probleem is bekend maar ze weten niet hoe lang het gaat duren voor het is opgelost. Ik ondervind hier erge hinder van. Ben voor iedereen onbereikbaar, kan geen internet betalingen doen. Stel dat er een noodgeval is.
Ik ga morgen dan ook maar noodgedwongen een nieuwe telefoon kopen van een andere provider. Je kan in deze tijd toch niet meer leven zonder een mobiel.
Wat ik trouwens belachelijk vindt is dat deze storing niet wordt vermeld op de site van KPN bij storingen.
Willen ze zo een betrouwbaar netwerk ventieleren. Trouwens belachelijk ook dat ze niet per mail bereikbaar zijn. Je moet maar bellen dan krijg je een vriedelijke dame aan de telefoon die er ook niets aan kan doen en je ook niet kan helpen. (weer een deel van het beltegoed weg van je zoon die een mobiel heeft bij een andere procvider).
Al met al als het niet snel opgelost wordt overstappen en hopen dat de service bij een ander beter is.
Of heeft iemand nog raad hoe ik dit kan oplossen!!