Beantwoord

Geen sms ontvangen bij check verlengen mobiel abonnement

  • 6 August 2019
  • 29 reacties
  • 1208 keer bekeken

Bij het aanvragen van een verlengings-aabod voor mijn mobiele abonnement, moet ik mijn mobiele nr invoeren, waarna ik een sms zou moeten krijgen ter controle van mijn mobiele nr. Deze ontvang ik niet. Niet via de mobiele telefoon en niet als ik het via de site van KPN probeer. Dit speelt al zeker een half jaar. Ik heb het al eens in een chat gemeld bij KPN, maar het probleem is niet verholpen.
Ik weet dat een medewerker de verlenging kan regelen, maar het gaat mij er om dat de SMS fout er uit gaat.
Zijn er anderen die dezelfde ervaring hebben en geen sms ontvangen bij aanvraag verlenging?
icon

Beste antwoord door Marina_ 13 August 2019, 09:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Hallo Marina,
De instellingen stonden altijd al goed, dus daar ligt het niet aan. Helaas, nog geen sms.
Best wel boeiend, dat het aan de HTC10 lijkt te liggen. Ik kan niks bedenken, vooral omdat ik verder van alles en iedereen wel sms'en krijg.
Idee om een sms te versturen vanuit een ander kpn programma dan de "verlengen-modus"?
Om te testen of het in de "modus" zit of breder bij kpn?
"Kpn veilig" is actief op mijn mobiel. Zou het daar kunnen zitten?
Reputatie 7
Badge +19
@EB19H, Je hebt zelf al een sms gestuurd tijdens het verlengen en ik heb vanaf mijn systeem al een sms gestuurd. Andere opties heb ik niet. Aangezien je de sms met een ander toestel wel ontvangt, heeft het niets met ons systeem te maken. We krijgen deze meldingen ook niet binnen van andere klanten, daarom starten we ook geen onderzoek. Je kunt het beste verlengen wanneer je jouw simkaart weer in een ander toestel doet of je kunt langs een winkel van ons gaan. Mocht je verder nog vragen hebben, laat het ons vooral weten.
Hallo Marina,
Ik zal met het mysterie leren leven. :-)
Aha......spionage! Dat is het! :-)
Bedankt voor het speurwerk.
Hartelijke groet,
Eric