Beantwoord

Geen sms sturen naar 6688

  • 19 January 2019
  • 5 reacties
  • 5678 keer bekeken

Badge
Ik heb bij jullie mobiel abonnement aangevraagd met nummerbehoud
Nu kreeg ik een sms berichtje dat ik een berichtje moest sturen met ja na 6688 maar dat lukt niet Krijg telkens dat mislukt is
Mmijn gegevens zijn
Jmm wijnands
**
**
**

*Admin: gegevens verplaatst naar Forum profiel i.v.m. privacy.
icon

Beste antwoord door Susan_ 20 January 2019, 10:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Jeanke55, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Er zijn enkele mogelijkheden waarom het sturen van een sms naar 6688 niet werkt. Ik zoek graag met je uit welke voor jou geldt! Allereerst, van welke provider kom je? Is dit toevallig Lyca? Hierbij werkt de SMS validatie namelijk niet. We moeten dan in het systeem handmatig het klantnummer invoeren.

Verder is het een optie dat je in je toestel of bij je mobiele nummer hebt ingesteld niet gebruik te willen / kunnen maken van Premium SMS. In dat geval komt er een uitroepteken te staan bovenin het scherm. Bij Android kan je deze instellingen vinden onder applicaties > applicatiebeheer > meer > systeem apps weergeven > berichten service > premium sms verzenden > altijd toestaan

Mocht dit allemaal niet het gewenst resultaat geven, dan kijk ik graag met je verder. Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer vorige provider en 06-nummer? Dit kan bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Wil je live contact en het zo snel mogelijk oplossen, bel dan even met 0800-0105 of maak gebruik van onze LiveChat functie.
Badge
Ik heb het al geregeld ik heb mijn sim kaartje bij de mobiel van mijn vrouw haar gsm gedaan en toen verstuurd het is al goed

Ook twee keer geprobeerd om Ja naar 6688 te sturen en wil ook niet 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @EvdBorgh , bel dan met KPN klantenservice op 0800-0402. De medewerkers daar kunnen het nummerbehoud ook voor je bevestigen. Houd het klantnummer van de andere provider bij de hand.

Is geregeld heb het simkaart in de mobiel van mijn vrouw gedaan en het werkt dus nu geregeldÂ