Beantwoord

Geen speaker bij verlenging?

  • 10 januari 2019
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Waarom krijg je als je nieuwe klant een speaker cadeau en als bestaande klant niks? In november een nieuw abonnement afgesloten maar ik denk omdat KPN ziet dat ik al klant ben, vinden ze dat ik geen recht heb op een welkomscadeau. Erg jammer!
icon

Beste antwoord door Erik_ 11 januari 2019, 16:23

Hoi MT, welkom op het forum! Over het algemeen geldt dat acties zoals deze alleen gelden voor nieuwe klanten. Dat wil dan zeggen, mensen die een geheel nieuw abonnement afsluiten, met een voor KPN nieuw nummer. Het verlengen, waarbij je ook wel een nieuw abonnement aangaat, geldt hiervoor niet. Dat is de keuze die we maken, de voorwaarde die we stellen. Zo ook bij deze actie, die ook nog de aanvullende voorwaarden heeft dat het nieuw afgesloten abonnement een 2-jarige moet zijn van de Zorgeloos variant, en dat er daarnaast al een bestaand Zorgeloos abonnement, of een thuisabonnement aanwezig is.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hoi MT, welkom op het forum! Over het algemeen geldt dat acties zoals deze alleen gelden voor nieuwe klanten. Dat wil dan zeggen, mensen die een geheel nieuw abonnement afsluiten, met een voor KPN nieuw nummer. Het verlengen, waarbij je ook wel een nieuw abonnement aangaat, geldt hiervoor niet. Dat is de keuze die we maken, de voorwaarde die we stellen. Zo ook bij deze actie, die ook nog de aanvullende voorwaarden heeft dat het nieuw afgesloten abonnement een 2-jarige moet zijn van de Zorgeloos variant, en dat er daarnaast al een bestaand Zorgeloos abonnement, of een thuisabonnement aanwezig is.

Reageer