Beantwoord

geen speaker ontvangen

  • 27 december 2018
  • 26 reacties
  • 451 keer bekeken

Ik heb ruim 4 weken geleden 2 sim kaarten aangeschaft en zou een speaker ontvangen. Helaas nog niks gehoord of ontvangen. Ik hoor graag even van de status is.
icon

Beste antwoord door Marco kok 24 januari 2019, 20:38

Hoi Nadia,

ik heb de speaker vorige week ontvangen en deze is heel erg goed. Heel erg bedankt
Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Hey Willem666, welkom op het KPN forum 🙂 Gaaf dat je met twee mobiele aansluitingen overgaat naar ons netwerk, dat levert inderdaad een leuke combivoordeel met KPN Compleet op. Daarnaast geven wij bestaande klanten met Internet en TV ook nog eens een Harman en Kardon speaker cadeau bij een nieuw 2-jarig Zorgeloos abonnement (t/m 30 november 2018)!

Ik kijk de status van je bestelling graag even na. Zou je daarvoor je forumprofiel willen invullen met jouw gegevens (postcode, huisnummer en mobiele nummer(s))? Ik hoor graag van je!
Ik heb 26-11 een nieuwe S9 gekocht in combinatie met een 2 jarige abonnement.
Ben al jaren bij KPN en zit nu dus weer voor 2 jaar vast aan een abonnement. Nu is mijn ook de speaker van
Kardon beloofd via de telefoon. Dus via een medewerker. Vandaag dus maar eens gebeld waar hij blijft en krijg ik dood leuk te horen dat ik daar geen recht op heb. Als ik dit had geweten dan had ik niet weer verlengd voor 2 jaar!! De medewerker aan de telefoon was zeer beleefd en legde uit dat dit alleen geld bij een nieuw abonnement. Jammer en zeer teleurgesteld in KPN, mijn zoon had zich al verheugd op deze speaker......gr Monique
Reputatie 7
Badge +9
Ikzelf en mijn vrouw hebben ook ons mobiele telefoons verleng. Voor 2jaar zou wij ook in aanmerking komen voor zo'n speaker .
Ikzelf en mijn vrouw hebben ook ons mobiele telefoons verleng. Voor 2jaar zou wij ook in aanmerking komen voor zo'n speaker .
Nou helaas, het geld schijnbaar alleen voor nieuwe klanten. Terwijl tijdens het telefoon gesprek bij aankoop S9 werd hij mij wel beloofd....Tja zo lok je mensen. Valt me echt tegen
Reputatie 7
Badge +12
Hallo Monky62 en Cornelis, heel erg jammer! Het spijt mij maar de actie geldt inderdaad alleen voor bestaande Internet en TV klanten die een nieuwe KPN Zorgeloos abonnement voor twee jaar bij ons afsluiten. Helaas 😞
hoi, Nadia, ik heb een nieuw 2 jarige abonnement bij mijn S9. En sorry maar dan moeten jullie je medewerkers beter inlichten. Heb samen met hem mijn abonnement samen gesteld en vervolgens online besteld. 2 jarige abonnement.
Daarnaast geven wij bestaande klanten met Internet en TV ook nog eens een Harman en Kardon speaker cadeau bij een nieuw 2-jarig Zorgeloos abonnement (t/m 30 november 2018)!

Dit is wat jij net typt Nadia, dus dat hebben wij dan toch ook?
Plus het alles in 1 pakket van KPN thuis.
Ik hoop nog op een positief antwoord
Beste Nadia voor mij zou het ook uitgezocht worden. Door Susan maar nog niets gehoord Graag een antwoord.
Reputatie 7
Badge +12
Hey Willem, ik heb nog geen reactie van je gehad. Ik wil graag de status voor je nakijken. Vul daarvoor je gegevens in op je forumprofiel, dan kan ik voor je aan de slag :)

Hoi Monky62, ik kan mij jouw teleurstelling heel goed voorstellen. Helaas, het actieaanbod is van toepassing op klanten die al een vast en/of mobiel abonnement van KPN hebben en in de actieperiode een extra (nieuw) 2-jarig zorgeloos abonnement van KPN afsluiten (zowel SO als HS). Deze actie is dus niet geldig bij het verlengen van een abonnement. Klanten die thuis een XS4All Internet en/of TV abonnement hebben, en kiezen voor een extra KPN Mobiel abonnement, komen niet in aanmerking voor deze actie. De actievoorwaarden kun je vinden op: kpn.com/speaker

Hey Marco kok, jammer dat je nog geen reactie van Susan hebt gekregen. Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met de klantenservice, je stond nog niet op de lijst. Mijn collega heeft het verzoek alsnog voor je ingediend, je hoort spoedig van ons 🙂
Hoi Nadia
toch raar dat ik me meteen heb aangemeld toen ik het klantnummer kreeg en nooit een bevestiging per mail maar wel een bevestiging op de aanmeldsite. Maar wat ik mij nu al 5 weken afvraag. Heb ik recht op zo’n ding?
Reputatie 7
Badge +12
Hey Marco, het spijt mij te vernemen dat je al via de site hebt aangemeld maar daar geen bevestiging van hebt ontvangen. Het goede nieuws: je voldoet aan de voorwaarden 🙂 Dus met recht heeft mijn collega jou op de lijst gezet om alsnog in aanmerking te komen voor die leuke Harman Kardon speaker. Nog even geduld.
Reputatie 7
Badge +12
Hoi Willem, ik heb helaas niks meer van je gehoord! Geen bericht, goed bericht? Via onze klantenservice kun je ook de status van je aanvraag krijgen. Ik ga ervan uit dat je antwoord hebt op je vraag. Ik sluit daarom het topic. Mocht je nog eens een vraag hebben stel ze gerust op het forum. 🙂
Hoi Nadia ik heb 11 Dagen geleden een reactie ontvangen van jou dat ik nog even geduld moest hebben. Tot op heden heb ik nog steeds geen e-mail ontvangen. Mijn geduld is op. Het kost mij nu zoveel tijd om dit te regelen dat ik er net zo goed 1 had kunnen kopen in de winkel. Ik ben nu aan het overwegen om al mijn aansluitingen maar op te zeggen. Ik raak hier behoorlijk geïrriteerd van. Slechte zaak KPN. Als je iets beloofd moet je het ook waarmaken. Ik ben hier nu al 6 weken mee bezig is toch absurd.
Reputatie 7
Badge +12
Hey @Marco kok, ik ben mij ervan bewust dat we veel beter hadden moeten communiceren over de doorlooptijd van de fantastische speakers. Ik kan mij voorstellen dat het voor jou erg lang duurt. Ik heb goed nieuws, je zit in de laatste batch aan Harman Kardon speakers dat is verstuurd. Als het goed is komt er vandaag of begin volgende week een koerier aan jouw deur met het cadeau 🙂 Laat je hier weten of 'ie goed bevalt?
Hoi Nadia,

ik heb de speaker vorige week ontvangen en deze is heel erg goed. Heel erg bedankt
Reputatie 7
Badge +12
Yeahhh Marco, dat is super 🙂 Bedankt dat je mij op de hoogte hebt gehouden. Enjoy!
Hallo KPN,

Ik wacht inmiddels al 7 maanden! Op een speaker. In contact via telefoon, chat via website, Twitter, wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik ben er ondertussen echt HELEMAAL klaar mee, dit kan je klanten niet flikken.

Wat gaan we eraan doen KPN? Ik ga niet meer wachten, doe ik al maanden.
Reputatie 7
Badge +12
Hah @Sabrien, welkom op het KPN forum. Zuur dat je al heel lang wacht op de speaker, dat is echt balen. Ik wil zeker voor je kijken of ik wat kan betekenen, daarvoor zal ik toch nog een klein beetje van je geduld moeten vragen 😉 Ik zie dat je jouw forumprofiel al hebt aangevuld met je postcode en huisnummer, klasse! Ik heb de mail al verzonden, zodra ik een reactie heb kom ik weer hier bij je terug 🙂
Jij al wat gehoord toevallig Nadia? Je collega's geven me elke keer hetzelfde antwoord namelijk. Dat hij onderweg is, al 9 dagen lang. En dat ze gemaild hebben voor track en tracé maar geen antwoord krijgen. Lijkt me erg stug dat de communicatie binnen zo'n groot bedrijf zo waardeloos is. Dus wat is er nu echt gaande?
Reputatie 7
Badge +12
Hey Sabrien, ja dat heb ik! Jouw speaker is destijds wel verzonden. Maar om onbekende reden weer retour afzender gekomen(?) Het goede nieuws is, je hoeft niet lang meer te wachten! Vandaag of morgen zal 'ie worden afgeleverd 😃 Laat je mij weten als je het pakketje in goede orde hebt ontvangen?
Hai Nadia!

Hij was inderdaad onderweg, ligt nu stil bij DPD omdat mijn adres gegevens niet kloppen? Wat een ellende allemaal hey 🙈😂 is er inmiddels een juist adres doorgegeven of jij kan zien?
Reputatie 7
Badge +12
Ik ben er (nog) niet van op de hoogte dat jouw adresgegevens niet kloppen. Hoe heb jij vernomen dat het pakket stil ligt op een DPD-depot? Ik stuur ondertussen er weer een mail achteraan... 🤔
Ik heb een track en trace gehad, en daar staat dat hij sinds de 22e op het depot ligt ivm verkeerde adres gegevens. Vandaar.
Reputatie 7
Badge +12
Vreemd, kloppen jouw adresgegevens in je forumprofiel? Dan maak ik er een melding van!

Reageer