Vraag

Geen spotify code ontvangen

• 15 september 2016
  • 4 reacties
  • 141 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Beste KPN,

Ik heb zondag 11/09 m'm mobiele abonnement verlengd naar een sim-only incl spotify premium.
Op 12/09 heb ik een bevestigings-sms gehad dat ik gebruik kan maken van het nieuwe abonnement.

In de mijnKPN app staat de spotify bundel op AAN.

Alleen heb ik tot op heden nog geen sms met de activeringscode gekregen.
Na een belletje met klantenservice kreeg ik te horen dat ik kon proberen om 'SPOTIFY AAN' te sturen naar 1266. Alleen krijg ik hier als reactie op: 'Uw ingevoerde code is niet herkend. Probeer het nog een keer'

Verder heb ik ook via de volgende link https://campagne.kpn.com/spotify/send-code
geprobeerd een nieuwe code aan te vragen.
De reactie daarop is:
De gegevens worden niet herkend. Als deze wel overeen komen, neem contact op met onze klantenservice.

Ik zou toch graag de code willen ontvangen zodat ik gebruik kan maken van spotify premium.
Wat kan ik verder nog doen?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @EMC, welkom op het forum! Balen dat je nog geen Spotify Premium activatiecode hebt ontvangen!

Stuur een reactie op m'n privébericht en ik help je alsnog een activatiecode te verkrijgen :)
Reputatie 7
Badge +21
Hi @EMC, ik heb nog geen reactie van je ontvangen! Als je je gegevens stuurt in een reactie op m'n privébericht help ik je verder.
Dit probleem is nog steeds niet opgelost. Iemand die me hier verder mee kan helpen?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @EMC, volgens mijn systeem zou je Spotify Premium activatiecode inmiddels verstuurd moeten zijn! Heb je 'm al ontvangen? Ik hoor graag van je!

Reageer