Beantwoord

Geen track en trace code gehad

  • 6 June 2020
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik heb gisteren een myn abonnement verlengd heb gehoort dat hy is aangeboden by post nld maar geen track en trace gehad.vriendelijke  groet

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 7 June 2020, 11:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Aadje12, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is nu alweer een dag later, heb je hier inmiddels meer informatie over? Zo niet, dan kijk ik graag met je mee! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef even een seintje als het aanvullen gelukt is, dan duik ik de systemen in!

Reputatie 7
Badge +21

@Aadje12 heb je inmiddels meer informatie of heb je je toestel al in gebruik?:slight_smile:

Reageer