Beantwoord

Geen voordeel bij verlengen mobiel abonnement? (en onbeschofte telefonische klantenservice)

• 2 april 2016
  • 1 reactie
  • 486 keer bekeken

Beste KPN,

Paar uur geleden heb ik gebeld met jullie klantenservice, het enige wat ik miste was de service. Nou ben ik al een lange tijd klant bij jullie (onderhand denk ik toch wel plus minus 6/7 jaar) en heb ik nooit een aanbieding gekregen of naar gevraagd. Nu heb ik van vrienden en collega’s mee gekregen dat zij wel mooie aanbiedingen hebben gekregen bij het verlengen van hen mobiele abonnement. Dit wou ik dus ook wel en belde met jullie klantenservice want ik kan mijn abonnement bijna verlengen.

Het aanbod wat ik aangeboden kreeg was hetzelfde wat er op de site staat. Ik heb toen aangegeven dat mensen in mijn omgeving wel konden genieten van mooie aanbiedingen en dat concurrenten als T-Mobile al snel 10 euro goedkoper zijn. Na dit gezegd te hebben werd de uw medewerker wat agressiever en begon hij mij te vertellen dat er niks geregeld kon worden en dat KPN het snelste netwerk heeft en dat ik anders maar moest overstappen blabla… (terwijl uit test gebleken is dat T-Mobile een sneller netwerk heeft maar dat ter zijde) Nou ben ik niet iemand die op internet gaat klagen over dingen, maar dit gaf mij toch wel een vies nasmaakje.

Ik ben al lang een tevreden klant en heb nooit problemen gehad of om extra kortingen gevraagd. Aangezien ik ook KPN compleet wil ik liever bij jullie mijn abonnement verlengen net zoals voorgaande jaren. Hopelijk kunnen we snel tot een oplossing komen en anders zou ik toch maar moeten overstappen zoals uw medewerker mij adviseerde.

Met vriendelijke groet,

icon

Beste antwoord door Joran 3 april 2016, 17:08

Dag Henk, welkom op het forum!

Ik vind het jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad met onze helpdesk. De informatie klopt wel, de agressieve manier waarop het is uitgelegd zeker niet. We bieden geen afwijkende actiekortingen meer aan, juist om dit soort verschillen in behandeling te voorkomen. De website beschikt altijd over de huidige aanbiedingen, zodat iedereen van dezelfde actie gebruik kan maken. Met KPN Compleet kun je extra voordeel halen, zoals een verdubbeling van de bundel en € 5 korting bij meerdere abonnementen.

Ik hoop dat je toch besluit bij KPN te blijven, maar ik kan je helaas niet tegemoet komen met een betere aanbieding.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Dag Henk, welkom op het forum!

Ik vind het jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad met onze helpdesk. De informatie klopt wel, de agressieve manier waarop het is uitgelegd zeker niet. We bieden geen afwijkende actiekortingen meer aan, juist om dit soort verschillen in behandeling te voorkomen. De website beschikt altijd over de huidige aanbiedingen, zodat iedereen van dezelfde actie gebruik kan maken. Met KPN Compleet kun je extra voordeel halen, zoals een verdubbeling van de bundel en € 5 korting bij meerdere abonnementen.

Ik hoop dat je toch besluit bij KPN te blijven, maar ik kan je helaas niet tegemoet komen met een betere aanbieding.

Reageer