Op onze laatste factuur van T Mobile zagen wij een reeks en datums van een bepaald mobielnummer wat wij gebeld zouden hebben,maar wij kennen dit nummer helemaal niet,
Ik heb met een vast toestel dit nummer gebeld en de bezitter van het nummer dat wij gebeld zouden hebben kent ons niet en wij hem niet.Raar maar waar,dus wat gaan onderzoeken hoe is dit mogelijk
T-Mobile zegt letterlijk er zijn U heeft gebruik gemaakt van Uw Simkaart dus de kosten zijn voor U.
Door dit gaan wij buiten ons budget en moeten wij betalen.
Er is vorige maand maar liefst 122 minuten van onze simkaart gebruik gemaakt ,niet door ons maar wij moeten wel betalen
Vandaag weer zelf allerlei onderzoekjes gedaan en we weten nu waarschijnlijk het probleem
Een kennis van ons heeft ons mobielnummer ,zij is client van KPN en zij belt elke dag enige keren met iemand die alleen staand is voor controle ook deze persoon is client van KPN en nu juist dat nummer wordt vermeld op onze factuur van T-Mobile,elke dag enkele keren.
Het nummer van onze kennis staat in ons mobieltje en ook in haar mobiel,alleen het nummer van de derde persoon in kwestie dus niet is totaal onbekend voor ons.
Nu dus wel want het staat op onze factuur.
Vanmorgen 01 augustus 2019,omstreeks 10.20 uur heeft onze kennis weer gebeld met de derde persoon,terwijl ons mobieltje uit stond.
Na het inschakelen van ons mobieltje ,kijk ik op mijn gebruikers status en onmiddellijk wordt er gemeld dat er weer is gebeld met het nummer( terwijl ons mobieltje uit stond.
Ik hoop dat ik een duidelijke omschrijving heb neergezet,maar bij T-Mobile zowel helpdesk als in een fysieke winkel kunnen het niet oplossen.
Wie weet wat er aan de hand is en kan ons hierbij helpen
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel