Gekozen nummers in het buitenland

  • 22 May 2020
  • 9 reacties
  • 85 keer bekeken

Op de factuur de gekozen nummers vanuit het buitenland op de factuur zien


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@RobZand 

De gekozen nummers kun je terugvinden op de specificatie bij jouw factuur. 

Je kunt jouw factuur terugvinden door bv in te loggen op Mijn KPN. 

 

Reputatie 7

Hoi @RobZand, welkom op het KPN forum. Is het gelukt om de factuur te vinden op de manier die Noordzee noemde, en daarmee de nummers die je gekozen hebt? 

Nee, dit is helaas niet de oplossing. De gegevens op de factuur zijn niet volledig, mn. de gekozen nummers in het buitenland staan niet op de factuur.

Heel vreemd.

 

Reputatie 7

Wanneer heb je die nummers vanuit het buitenland gebeld @RobZand? Het kan zijn dat je de gesprekken gevoerd hebt nadat de laatste factuur was aangemaakt, dan zullen ze op de eerstvolgende factuur te vinden zijn.

Is de periode van 11 t/m 15 Maart.

Op de factuur staat alleen het Internetverbruik in het buitenland (Spanje)

 

Er is geen vastlegging van telefoongesprekken of gekozen nummers in deze periode.

Wel daarvoor en daarna. Alle gesprekken lijken zo via het internet te zijn opgeslagen door de Spaanse provider. Is wel heel vreemd.

 

Staan helaas ook niet op de nieuwe factuur 

Reputatie 7

Als je de gesprekken hebt gevoerd is het wel erg gek dat je ze niet kunt terugzien op de facturen. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en daarna hieronder aangeven dat je dat hebt gedaan? Dan kan ik ook kijken of ik de gesprekken uit het buitenland kan terugvinden. 

Gegevens ingevuld. met mijn mobiele nummer.

Ik had destijds voor het bedrijf 4 mobiele nummers afgesloten.

Gaat om degene die eindigt met 7716.

Reputatie 7

Bedankt voor de gegevens @RobZand. Ik heb daarmee gekeken en zie dat er inderdaad een aantal gesprekken zijn gevoerd vanaf dat nummer in het buitenland. Het nummer waar heen is gebeld heb ik je in een privébericht gestuurd, weet je daarmee voldoende?