Vraag

mobiele contract beëindiging is niet goed gegaan

  • 25 November 2019
  • 14 reacties
  • 220 keer bekeken

Beste,

Ik heb september 2018 mijn contact bij jullie stopgezet, dit liep tot maart 2019. Hierna bleef ik facturen ontvangen en na herhaaldelijk bellen eindelijk in juli gestopt met facturen te sturen en van mijn abonnement af. Fout van KPN. Ik moest die facturen wel gewoon betalen en zou door jullie worden terugbetaald. Het is inmiddels bijna december. Na ettelijke malen bellen en in de wacht te hangen krijg ik steevast als antwoord  gewoon afwachten onze manager moet dit nog bevestigen. Ik ben t wachten inmiddels spuugzat. Een klacht indienen lukt ook niet via de site omdat we in België wonen. Hoe krijg ik ooit mijn geld terug??? 

 

Mvg

 


14 reacties

Reputatie 7

Ha @Daniëlle8985, welkom op het KPN forum. Dat duurt inderdaad wel erg lang. Ik ga eens kijken waarom het zo lang op zich laat wachten. De dure maand komt eraan, zou wel als geroepen komen nu ;)

Wil je jouw profiel invullen: postcode + huisnummer, naam contractant, mobiel nummer en (oude) klantnummer? Dan kan ik voor je aan de slag :) 

Dank voor uw reactie. 

Ik heb alle gegevens ingevuld. Wel mijn toenmalige adres in Nederland erbij gezet. Hopelijk kan dit nu wel snel worden opgelost. 

Reputatie 7

Hey @Daniëlle8985, bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zal de collega aan de mouw trekken die de creditering moet accorderen. Ik ben aanstaande woensdag op kantoor, ik laat het je dan weten. Komt goed :) 

Dank u wel

Reputatie 7

De credit wordt gereed gemaakt, @Daniëlle8985. Je zult deze spoedig ontvangen. Binnen een maand op het bij ons bekende rekeningnummer. Sorry voor het ongemak!  

Heel blij als het nu dan eindelijk via deze weg toch opgelost kan worden. Dank u wel voor uw hulp. 

Mvg

Er  was trouwens al een credit aangemaakt in september maar moest wachten op goedkeuring van de manager. Is dit nu dus wel gebeurd dat dit goedgekeurd is?

Beste Nadia,

 

Is de credit inmiddels goedgekeurd door de manager? Had nog altijd geen reactie op mijn vraag helaas. Hoop niet dat ik ook via deze weg op dezelfde manier aan het lijntje gehouden wordt.

 

 

Met vriendelijke groet 

 

Daniëlle Wijnhoven 

Beste,

 

Ik plaats deze nog maar eens aangezien er alweer een maand voorbij is en ik schijnbaar voor de zoveelste keer ben afgewimpeld met loze beloftes! Geen reacties meer op mijn bericht gehad, hoe lang wordt ik zo nog aan het lijntje gehouden??! 

 

Ik heb september 2018 mijn contact bij jullie stopgezet, dit liep tot maart 2019. Hierna bleef ik facturen ontvangen en na herhaaldelijk bellen eindelijk in juli gestopt met facturen te sturen en van mijn abonnement af. Fout van KPN. Ik moest die facturen wel gewoon betalen en zou door jullie worden terugbetaald. Het is inmiddels bijna december. Na ettelijke malen bellen en in de wacht te hangen krijg ik steevast als antwoord  gewoon afwachten onze manager moet dit credit nog bevestigen. Ik ben t wachten inmiddels spuugzat. Een klacht indienen lukt ook niet via de site omdat we in België wonen. Hoe krijg ik ooit mijn geld terug??? 

 

Mvg

 

  •  
  •  

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

@Nadia geen enkele reactie meer helaas. Jammer dat de klantenservice zo faalt en ik dus schijnbaar naar mijn centen kan fluiten. Weer de belofte dat ik mijn geld zou terug krijgen wat weer niet zo is! Erg dat het op deze manier moet en jullie weigeren dit op te lossen en zelfs niet meer reageren!

Reputatie 7

Hey @Daniëlle8985, excuses voor de late reactie. Ik was in de veronderstelling dat het al was opgelost. Blijkbaar is het erbij ingeschoten. Ik zal er meteen achteraan! Dit moet nu wel eens worden opgelost. Zodra ik nieuws heb, kom ik hier weer bij je op terug! 

@Nadia Nog altijd geen manager aanwezig om dit credit goed te keuren en dit op te lossen??? 

 

Hoi @Daniëlle8985 . Er zit schot in de zaak. @Nadia heeft contact gezocht met iemand die het bedrag gaat crediteren. 

Ik laat het je weten zodra ik zijn bevestiging heb.

Reputatie 7

Hey @Daniëlle8985. Goed nieuws. Het hoofdpijndossier kunnen we eindelijk sluiten. Ik heb groenlicht van mijn collega ontvangen, het bedrag is gecrediteerd. Heb jij het inmiddels ontvangen? (ik wacht met spanning af) 

Reageer