Beantwoord

geld terug voor telefoon nav uitspraak hoge raad

• 11 augustus 2016
  • 155 reacties
  • 16988 keer bekeken

Toon eerste bericht

155 reacties

Hallo KPN,

ook ik ben benieuwd of ik ook recht heb op eventuele compensatie naar aanleiding van het afsluiten van mijn abonnement.

Gr
Roland
Beste heer/mevrouw,

Ook ik zou graag via een privé-bericht willen weten of wij geld terug horen te krijgen n.a.v. de uitspraak van de Hoge Raad. Veel dank alvast.

Harry
Reputatie 7
Badge +28
Beste @wpbreda, @Roland76 en @Harstr, jullie hebben een privébericht van me gekregen. Willen jullie daarop reageren?
Beste heer/mevrouw,

Ook ik zou graag via een privé-bericht willen weten of ik geld terug horen te krijgen n.a.v. de uitspraak van de Hoge Raad. Veel dank alvast.

*Admin: reactie verplaatst naar bestaand topic
Goedendag,

Ook ik heb een tweejarig abonnement gehad inclusief telefoon. Graag ontvang ik ook een privébericht om geholpen te worden eea na te gaan.

Dank dat jullie zo deze service bieden!

Caro
Ook ik ben een klant bij jullie met 4 abonnementen op dit moment en wil graag eea nagaan,.

Graag ontvang ik een bericht van jullie.

safri19
Beste Justin,
Ook ik zou graag willen weten of ik geld terug hoor te krijgen nav de uitspraak van de Hoge Raad. Graag krijg ik instructies van je om te kunnen onderzoeken of dit het geval is.

Mvg Bert Jan Mensink
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Mobiel88, @CaroV, @safri19, @Mensink044, ook jullie hebben een privébericht gekregen. Stuur een reactie erop en ik zet jullie gegevens ook door!
hallo

waar kan ik me aanmelden zodat ik geld terug krijg van me gratis mobieltje?

*Admin: topic verplaatst naar bestaand topic i.v.m. vindbaarheid
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @JHNijland en de rest, sinds gisteren hebben we een speciaal formulier voor de klachten over de toestelkosten bij een mobiel abonnement. Die vind je hier: https://www.kpn.com/mobiel/toestelkosten.htm

Vul dat formulier in en dan wordt er z.s.m. contact met je opgenomen. Voor de mensen die al eerder hebben gereageerd in dit topic is al een klacht aangemaakt. Dat hoeft niet nogmaals via het formulier.
beste aangezien mijn KPN ID het niet doet en ik dus niet bij mijn gegevens kan ohhh zo fijn en dus gene formulier in kan vullen met klant gegevens enz..

ook wij want we hebben al jaren 2 mobiele nummers met contracten bij KPN willen graag weten wat we van KPN terug krijgen want ook wij zijn nooit geïnformeerd over een "verzwegen lening"bij een gratis tst. Aangezien er een pos uitspraak is bij de rechter dat dit een srt van koop op afbetaling zou zijn en ea in strijd is met de AFM regels wil ik het te veel betaalde mbt onze abonnementen van al die jaren terug eisen.
KPN heeft zich onrechtmatig verrijkt en ik eis binnen 14 dagen het teveel betaalde terug op onze rekening of anders vast een voorschot.

voor onze mobiele gegevens kunt u mij een mail sturen
Fin antwoord sinds gisteren hebben we een speciaal formulier voor de klachten over de toestelkosten bij een mobiel abonnement. Die vind je hier: https://www.kpn.com/mobiel/toestelkosten.htm

maar dat kan je niet invullen als KPN ID niets meer doet, en als ik daarover bel dan hoor ikmevr u moet geduld hebben inmiddels 3 uur later en nog niks in mijn KPN ID aan gegevens, dus niks formulier invullen enz
Hoi @JHNijland en de rest, sinds gisteren hebben we een speciaal formulier voor de klachten over de toestelkosten bij een mobiel abonnement. Die vind je hier: https://www.kpn.com/mobiel/toestelkosten.htm

Vul dat formulier in en dan wordt er z.s.m. contact met je opgenomen. Voor de mensen die al eerder hebben gereageerd in dit topic is al een klacht aangemaakt. Dat hoeft niet nogmaals via het formulier.

Wanneer mogen we reactie verwachten! Ik wacht reeds 8 dagen
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Hulse, welkom op het forum! Lastig dat je KPN ID het niet doet. Heb je die inmiddels werkende gekregen? Zo niet, reageer op mijn privébericht dan ga ik met je aan de slag!

Chantal, jij ook welkom hier 🙂 We streven ernaar binnen tien werkdagen contact op te nemen na het invullen van het formulier. Nog even afwachten 🙂
Reputatie 6
Badge +9
Is er reeds iemand die via de PB acties (dus niet via het nieuwe form) een reactie gehad heeft van KPN?
Is er reeds iemand die via de PB acties (dus niet via het nieuwe form) een reactie gehad heeft van KPN?

Nope! Zou contact worden opgenomen maar na 1,5 week nog niks!

Nee...:(
Reputatie 6
Badge +9
Ik vermoed dat veel klanten afgescheept zullen worden met nee wij betalen iet terug, ik heb voor iemand anders het contact formulier ingevuld. De wijze waarop KPN zinnen formuleert is een wijze om de schuld bij haarzelf weg te schuiven.

In de bevestigings mail van de aanvraag staat letterlijk:

Dank voor uw aanvraag. Uw gegevens zullen worden gecontroleerd. Binnen 10 werkdagen ontvangt u van ons een reactie over uw aanvraag.
Hierin wordt u geïnformeerd of er sprake is geweest van te hoge toestelkosten. Is dit het geval geweest dan zal KPN deze terugbetalen.

Dit doet vermoedens rijzen dat KPN helemaal niet zo bereidwillig is als dat ze doen voorkomen. De hoge raad heeft namelijk beslist als er sprake was van een all in prijs, dan maakt het niet uit of er wel of geen woeker rente gerekend is, de provider is verplicht het toestel in huidige staat terug te nemen en de nieuwwaarde van dat toestel te vergoeden aan de klant..

We gaan het zien, misschien is een massaclaim toch zo gek nog niet......
Hoi,

Ik heb net het formulier ook ingevuld en verstuurd, echter de bijbetaling van het toestel weet ik niet meer.
Ik ben op vakantie in de USA van 9-9 t/m 30-9 en wil natuurlijk daar niet gebeld worden, dit heb ik ook in het formulier geschreven.

Gr

HJWM AARTS
Ik ben hier ook al een poosje zoet mee, heb het formulier zo'n 2 maanden terug ontvangen en moest toen een x aantal gegevens meesturen. Waaronder mijn toestel, die is ontvangen bij KPN op 13 juli... Ondertussen hoorde ik niks en heb een aantal weken terug om een update gevraagd. Er kan 2 maanden overheen gaan voordat ze de uitslag weten, was het antwoord. Oftewel voor 13 september zou ik moeten weten hoe en wat. Ondertussen betaal ik mijn abonnement dus gewoon door en loopt het bedrag wat ik moet terugkrijgen dus gewoon verder op.

2 maanden wachten en tevens je toestel al opsturen is te belachelijk voor worden, als de situatie andersom was geweest had ik al 3 aanmaningen gehad.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Ritchie72. Je kunt op het formulier invullen wat je nog weet. Als je de bijbetaling niet meer weet, kan je dit leeg laten. Ik wens je een fijne vakantie!
Bericht verwijderd
Ik heb vandaag bericht gekregen dat het geld wat ik krijg op mijn eerst volgende factuur word verrekend! 😉
Reputatie 6
Badge +9
@Frankie86

Da's mooi nieuws. Komt het te vergoeden bedrag in de buurt van de nieuwwaarde van je toestel?
@Frankie86 wat goed!! Mag ik vragen wanneer je jezelf hebt gemeld bij hun zodat we een ongeveer een indicatie hebben.

Reageer