Beantwoord

geld terug voor telefoon nav uitspraak hoge raad

• 11 augustus 2016
  • 155 reacties
  • 19788 keer bekeken

Toon eerste bericht

155 reacties

@Frankie86. Sorry ik heb eroverheen gelezen. Ik hoop niet dat het bij iedereen zo lang duurt.
@sveld84

De waarde is praktisch gelijk aan de waarde van de telefoon toen je hem kreeg, althans in mijn geval.

@safri

Duurt inderdaad best lang, maar moet zeggen dat ik zeer tevreden ben.
Ze vragen wat je hebt bij moeten betalen!! Bedoelen ze hiermee ook de oudere lease abonnementen? Toen moest ik uiteindelijk nog 130,- voor Samsung S3 betalen! Na al die maanden al 'huur' te hebben betaald!
Snap niet goed welk abonnement ze bedoelen?

Frankie86 wat voor soort abonnement ging het bij jou om?
@Chantalmv2 zoals ik de uitspraak van de Hoge Raad heb gelezen kun je voor de toestellen die onder de lease contracten vielen geen geld terug vragen. Dit omdat er bij de lease contracten bekend was wat je voor je toestel per maand betaalde. De uitspraak gaat alleen over de zogenaamde all-in abonnementen, dit zijn de abonnementen waarbij je bijvoorbeeld 45,- per maand betaald maar jij als klant niet (kunt) weten welk gedeelte van die 45,- nou voor het toestel is en welk gedeelte voor je abonnement. Dus alle abonnementen voor en na lease kun je je geld voor terug vragen.
@chantalmv2

Niet om een lease abonnement! Dus geen idee of dat werkt.
@Frankie86 mooi om te horen. Dan kunnen we met een gerust hart afwachten.
En de oude telefoon moet je nog hebben natuurlijk! Waar kun je online je contract inzien want ik heb nu iphone en denk ook dat er niet bekend is wat ik voor telefoon betaal per mnd!
Staat KPN H2014 MEDIUM HS3
@Chantalmv2 lees dit bericht: http://nos.nl/artikel/2119123-hoe-krijg-ik-geld-terug-voor-gratis-toestel.html
hoe zit het met contracten die afgesloten zijn in 2015 tot 2017 mijne loop nog tot 12-05-2017 met toestel wat geen lease is maak ik ook een kans om geld terug te krijgen als ik hier melding van maak ?
Hoi kpn, ook ik heb de link bovenaan de pagina ingevuld. Aleen ben ik wel erg benieuwd hoe ver jullie terug kijken, mijn huidig abonnement is namelijk niet de eerste! Ik ben al jaren bij jullie en zo het wel waarderen als jullie ook zover terug kijken en dan bekijken of en hoeveel geld ik terug krijg. En vrijdag is het al 10 terug dat ik het formulier heb ingevuld. Groetjes
Reputatie 7
Badge +24
Hi @mellie85, welkom op het forum. Er wordt of telefonisch of per e-mail/brief contact opgenomen met je. Een tijdsbestek kan ik je niet geven, maar ik wil je vragen om het bericht af te wachten. Daarop kun je reageren hoe verder mocht het om meerdere contracten gaan.
Hallo,

Ik zou ook graag willen weten of er naar mijn abonnement gekeken kan worden. Mijn huidige abonnement loopt sinds 2010 maar is een aantal keer veranderd (door Hi/KPN), omdat deze types kwamen te vervallen. Voor het abonnement van 2010 heb ik ook bij jullie gezeten, maar daar weet ik details niet zo goed meer van. Graag zou ik ook willen weten of ik in aanmerking kom.

Veel dank alvast en hartelijke groet
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Agito, dan kan je dit formulier invullen. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen hierover!
Mijn kpn werkt niet. Graag inzage in mijn abonnementen. Mogelijkheden / restitutie teveelbetaalde v toestel.
Groet!
Reputatie 7
Badge +22
Hoe Eric, welkom op het forum! Krijg je een foutmelding bij het gebruik van MijnKPN? Of is er iets anders aan de hand? Je kunt eventueel een nieuw KPN ID aanmaken en je 06-nummer opnieuw koppelen. Op die manier kun je jouw gegevens weer inzien.

Vervolgens vul je dit formulier in op onze website, zo komt jouw vraag bij de juiste afdeling terecht.
Reputatie 6
Badge +9
We zijn nu voorbij de door Heer Bob Mols in de bevesting email gestelde termijn van 10 werkdagen.

Helaas nog niets mogen vernemen, we wachten het proces nog even af.
Ik wacht ook nog op reactie maar ben ook benieuwd of ze vorige abonnementen ook bekijken daar ik al jaren klant ben!
Hoi! Ik heb in een oudere reactie gelezen dat diegene 2 maanden heeft moeten wachten! Ik zit ook over de 10 dagen dus ben benieuwd!
Toch lees je hier niet veel mensen die daadwerkelijk een vergoeding hebben ontvangen!
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb er geen inzage in wanneer je bericht krijgt @mellie85. We proberen het natuurlijk zo snel mogelijk te doen. Bedankt voor je geduld!
inderdaad wordt onderstaand per mail aan je geschreven door KPN

Dank voor uw aanvraag. Uw gegevens zullen worden gecontroleerd. Binnen 10 werkdagen ontvangt u van ons een reactie over uw aanvraag.
Hierin wordt u geïnformeerd of er sprake is geweest van te hoge toestelkosten. Is dit het geval geweest dan zal KPN deze terugbetalen.
Met vriendelijke groet,
Bob Mols
Directeur Klantenservice KPN

Ik vind het triest dat men zich dan niet aan die 10 dagen houdt, men weet al op moment van sturen dat het druk is en afspraak is afspraak toch. ook ik wacht voor 2 klantnummers geduldig en ook ik heb aangegeven niet alleen laatste contract maar va start abon incl alle verlengingen.

Dus graag reactie KPN die serieus is want belofte maakt schuld dus doe geen toezeggingen naar klanten als je ze neit waar kan maken, dit geeft kantontevredenheid!
Reputatie 7
Badge +28
Er is een kleine achterstand ontstaan in het antwoorden op de formulieren. In de de loop van deze week is de verwachting dat dit is weggewerkt en dat er met iedereen die al langer dan 10 werkdagen wacht contact is geweest.
Zou eigenlijk netjes zijn dat ze zowiezo kijken naar je voorgaande contracten als je al heel wat jaartjes klant bent!
wacht nu al 14 dagen
en nog niets gehoord ,
waar blijft kpn ...?
Reputatie 6
Badge +9
En het is, helaas, nog steeds stil aan de spreekwoordelijke overkant.

Ik hoop toch gauw een terugkoppeling te krijgen op de door mij ingevulde web formulieren.

Reageer