Beantwoord

geld terug voor telefoon nav uitspraak hoge raad

• 11 augustus 2016
  • 155 reacties
  • 16972 keer bekeken

Toon eerste bericht

155 reacties

Hoi,

ik heb het idee dat ik enkele maanden teveel heb betaald voor mijn abbo (met gratis tefefoon) kan iemand contact met mij opnemen of kan ik ergens naartoe mailen? renteformulier had ik al ingevuld.

alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi 9912399, welkom op ons Forum! Wanneer heb je dit formulier ingevuld? Wanneer je dit formulier hebt ingevuld wordt er binnen 14 dagen contact met jou opgenomen. Als het al langer geleden is zoek ik het graag voor je uit 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen 9912399, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
hallo kan ik dit ook terug krijgen heb al 3 x een abbolement van kpn gehad een 2 jarige nou id me vraag pf ik dit okk weer terug kan krijgen van kpn wat de rechter heeft uitgesrpoken ik heb ook voor al me 3 abbolementen betaald voor een gratis toestel en betaal rlke maand nog voor deze toestelen en heb voorigjaar me nieuwste afgesloten waar ik nu nog voor betaal elke maand en een bijbetalijg moest doen nu is me vraag hor kan ik dit terug krijgen heb wel via de consumente bond ol fb een ding in gevult met gegebens dat hun hier achter aan gaan is dit dan genoeg of mort ik contskt opnrmrn mrt kpn hier over hoe dit voor mij zit hoop graag iets te horen met vriendelijke groeten leukemeid33
Reputatie 7
Badge +28
Beste @leukemeid33, welkom! Het lezen van je bericht is wat lastig, doordat je geen gebruik maakt van interpunctie. Ik begrijp dat je geld terug wilt voor eventueel teveel betaalde toestelkosten. Ik begrijp niet helemaal wat je precies hebt ingevuld via de consumentenbond? Je kunt in ieder geval dit formulier op onze website invullen, wij zullen dan contact met je opnemen.

Reageer