Beantwoord

Genaaid door garantie

• 7 november 2016
  • 2 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik heb vorig jaar oktober een iPhone 6s 64gb gekocht en deze is een tijdje geleden kapot gegaan. Nu heb ik hem via de KPN winkel naar Teleplan ter reparatie gestuurd MET het contract. In de KPN winkel werd mij gegarandeerd dat dit een voldoende garantiebewijs is en ook telefonisch contact te hebben gehad werd mij dit gegarandeerd. Nou heeft Teleplan mij zojuist gebeld en zij geven aan dat dit niet voldoende is omdat zij de pakbon of kassabon nodig hebben. Echter heb ik deze niet. Dus nu zit ik met een probleem. Hoe kan het dat dit mij wordt gegarandeerd door medewerkers van KPN maar dat Teleplan nog steeds weigert? Alle benodigde gegevens staan erop, imei en dergelijke maar waarom weigeren ze dit te accepteren? Wat kan ik nu dan nog doen? Ik voel me dus behoorlijk genaaid omdat mijn telefoon inmiddels al twee week kapot is en de toezeggingen van KPN niks meer dan lucht blijken te zijn.
icon

Beste antwoord door Justin_ 12 november 2016, 17:59

Hoi malicker, welkom op het forum! Ik kan me goed voorstellen dat je flink baalt van deze situatie :(

Graag wil ik voor je kijken wat ik voor je kan betekenen. Daarvoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag!

Je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht, malicker. Heb je via een andere weg een oplossing gevonden? Daar ga ik nu van uit. Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan zie ik je reactie graag tegemoet.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi malicker, welkom op het forum! Ik kan me goed voorstellen dat je flink baalt van deze situatie :(

Graag wil ik voor je kijken wat ik voor je kan betekenen. Daarvoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 7
Badge +22

Je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht, malicker. Heb je via een andere weg een oplossing gevonden? Daar ga ik nu van uit. Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan zie ik je reactie graag tegemoet.

Reageer