Beantwoord

Geschiedenis met KPN kunnen terugkijken

  • 9 August 2019
  • 7 reacties
  • 1763 keer bekeken

Badge
Goeden dag,

Ik ben met het zelfde, maar ik zou graag mijn hele geschiedenis met KPN (en, liefst Hi daarvoor) kunnen terug kijken. Is dit mogelijk?

Admin: Eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 16 August 2019, 13:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi jfdr, welkom op het forum! We hebben een eigen topic voor je bericht aangemaakt. Je reageerde in een topic over oude facturen. Is dat ook wat jij wilt inzien? Of gaat het je om iets anders?
Badge
Ja, ik zou liefst al mijn facturen kunnen downloaden, voor de hele contract periode, wat ongeveer zes jaar is. Kan dat?
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor de toelichting! De hele periode gaat niet lukken. Je kunt de facturen van de afgelopen 12 maanden downloaden via je MijnKPN. Ik raad je ook aan om die dan bij te houden als je de facturen graag zelf wilt opslaan. Houd er wel rekening mee dat, in verband met privacy, alle facturen ouder dan zes maanden niet meer de gebruiksspecificatie hebben.

Voor facturen ouder dan 12 maanden kan ik hier kijken wat er nog beschikbaar is. Vul in dat geval je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik voor je kijken en stuur ik op wat we nog hebben.
Badge
Bedankt voor de antwoord, Erik. Ik heb nu mijn gegevens ingevuld op mijn profiel.

Het gaat voor mij, om te kunnen bewijzen aan de amerikaanse belastingdienst dat ik tussen 2014 en 2015 in nederland aan het wonen was. Dus ik heb liefst maandelijks facturen; maar wat dan ook documenten u aan mij zou kunnen door sturen, die melden dat ik een mobiele telefoon abonnement had in die tijd, zouden hulpzaam zijn.

Veel dank!
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor de gegevens, jfdr, ik kom helaas ook niet verder terug dan 2016. Wat ik wel zie is dat je originele contract bij ons liep van september 2013 t/m september 2014. Het hele officiële papierwerk daarvan hebben we ook niet meer. Maar, als je er wat aan hebt kan ik een mail opstellen met daarin dat jij in die periode een contract bij ons had, met de daarbij relevante gegevens en dat het abonnement daarna zonder onderbreking is blijven doorlopen.
Badge
Dat zou ik waarderen, ja. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +30
Check, ga ik dat regelen. Je krijgt dan, vanaf een officieel KPN mailadres, vandaag een mail binnen op het bij ons bekende contactmailadres. Ik heb daarin in het Engels uitleg gegeven, hopelijk heb je er iets aan.