Vraag

Gesprekken na korte tijd afgebroken

  • 25 March 2019
  • 2 reacties
  • 189 keer bekeken

Regelmatig worden mijn gsm gesprekken afgebroken.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @jacobus16 Dat is uiteraard niet de bedoeling en ik denk graag met je mee over een oplossing. Ik heb wel wat meer toelichting van je nodig. Ik heb daarom een aantal vragen voor je, zodat ik het één en ander kan uitsluiten.

Je gesprekken vallen weg, geef je aan. Waar gebeurt dit: in je eigen huis, om je eigen huis of overal waar je komt? Zijn er meer mensen in je omgeving die hier last van hebben? Wat voor een toestel gebruik je? Kun je het volgende eens proberen? Stop eens een andere simkaart in je eigen toestel. Blijft de verbinding dan wel in stand? En wat gebeurt er als je het omgekeerd doet: stop jouw simkaart eens in een ander toestel.

Ook wil ik graag enkele gegevens van je hebben. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @jacobus16 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat je probleem inmiddels is verholpen? Als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag!

Reageer