Vraag

gesprekskosten voor het bellen naar nummers in het buitenland

• 13 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Waarom zijn de onterechte gesprekskosten voor het bellen naar nummers in het buitenland niet gecrediteerd met de factuur van augustus? (zie mail 27 juli)

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst

3 reacties

Reputatie 7
Betreft dit je mobiele abonnement?
Niet bij alle abonnementen valt bellen van uit Nederland naar het buitenland binnen de bundel. Dit omdat dat het énige is dat niet valt onder de "Roam like Home" regeling.

Alleen bij de Zorgeloos abonnementen met onbeperkt bellen/sms kun je ook binnen de bundel bellen naar het buitenland als je in Nederland (KPN netwerk) bent.
Reputatie 4
Goedemorgen Hennie Maria, welkom op het Forum! Ik zie dat PeterG je inmiddels een terechte vraag gesteld heeft, namelijk: gaat het over jouw mobiele abonnement of over het huistelefoon abonnement?
Zou je hierop een reactie kunnen geven? Dan kan ik je van meer informatie voorzien.
Reputatie 4
Hallo Hennie Maria, wellicht is de reactie van PeterG en mij jou ontgaan. Kan je ons van antwoord voorzien? Of heb je hierover inmiddels contact gehad met onze klantenservice?

Reageer