Beantwoord

Geweigerd voor nieuw abonnement

• 22 januari 2016
  • 5 reacties
  • 313 keer bekeken

Hallo, 

ik ben al jaren klant van KPN voor internet, tv en bellen.

gisteren voor mijn echtgenoot ook KPN mobiel geregeld. Geen probleem. Voor mezelf lukt dit niet en word ik keer op keer geweigerd! Ik heb NERGENS betalingsachterstanden en ook nooit gehad. Ik begrijp uit meerdere berichten hier dat het geen zin heeft te bellen of naar een winkel te gaan. Hoe gaan we dit oplossen? Mijn huidig mobiel loopt bij tmobile en loopt binnenkort af.

lida

icon

Beste antwoord door Marcia_ 9 februari 2016, 12:18

Hey Lida,

Ik heb je net een inhoudelijke reactie via privébericht gestuurd. Heb je zo voldoende informatie? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me vooral weten!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Wat vervelend dat het maar niet lukt Lida! Wanneer je na een klantacceptatiecheck wordt geweigerd, zou je daar binnen 4 werkdagen een brief over moeten ontvangen. Hierop staat dan de reden voor de afwijzing vermeld. Afhankelijk van de reden, staat er een contactnummer op waar je heen kunt bellen voor meer informatie. Heb jij ook een soortgelijke brief ontvangen?

Menno schreef op 24 jan '16 om 12:34u
Wat vervelend dat het maar niet lukt Lida! Wanneer je na een klantacceptatiecheck wordt geweigerd, zou je daar binnen 4 werkdagen een brief over moeten ontvangen. Hierop staat dan de reden voor de afwijzing vermeld. Afhankelijk van de reden, staat er een contactnummer op waar je heen kunt bellen voor meer informatie. Heb jij ook een soortgelijke brief ontvangen?

Hallo,

dank voor je antwoord. Ik heb (nog) geen brief ontvangen. 

Mogelijk komt dit nog.

ik wacht het deze week af.

Menno schreef op 24 jan '16 om 12:34u

Hallo

we zijn nu 2 weken verder en ik heb nog geen brief ontvangen.

graag hoor ik de rede van weigering

lida

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Lida,

Ik neem het even van mijn collega Menno over. Dit duurt nu wel erg lang! Wil je reageren op mijn privébericht? Dan ga ik je verder helpen. 

Reputatie 7
Badge +28
Hey Lida,

Ik heb je net een inhoudelijke reactie via privébericht gestuurd. Heb je zo voldoende informatie? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me vooral weten!

Reageer